logo

استاندار همدان: انتخاب فرد اصلح در انتخابات باعث اقتدار دیپلماتیک می‌شود

منبع
مهر
بروزرسانی
استاندار همدان: انتخاب فرد اصلح در انتخابات باعث اقتدار دیپلماتیک می‌شود

مهر/ استاندار همدان گفت: انتخاب فرد اصلح به عنوان ریاست‌جمهوری با رأی حداکثری توسط مردم شریف ایران‌اسلامی، باعث اقتدار دیپلماتیک خواهد شد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در نشست با فرهنگیان استان، گفت: فرهنگیان و معلمان هدایت‌گران نسل آینده هستند و آینده‌سازان ایران اسلامی را تربیت می‌کنند.

وی افزود: دولت مردمی در مدت ۳۳ ماه به ریاست شهید آیت‌الله دکتر رئیسی که عمر پُر خیر و برکت خود را در مسیر خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی سپری کرد، در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، دیپلماتیک و دیگر عرصه‌ها منشأ اثر خیر بود.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: خویشتن‌داری شهید آیت‌الله دکتر رئیسی مثال‌زدنی بود و به رغم تمام فشارها و قضاوت‌های نابجا، ایشان در مسیر خدمت‌رسانی با قوت حرکت می‌کردند.

وی تصریح کرد: یادگاری‌ها و اقدامات ماندگار بسیاری از دولت مردمی در استان همدان به جای مانده است.

استاندار همدان بیان داشت: در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری در هشتم تیرماه فرهنگیان عزیز، تواصی به حق و اثر مشارکت‌حداکثری را در بین اقشار مختلف تبیین کنند.

وی افزود: مردم شریف ایران اسلامی همچنان که در پای صندوق‌های رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری حضور پرشور داشتند؛ در هشتم تیرماه نیز دشمنان را مأیوس و ناامید خواهند کرد.

قاسمی‌فرزاد گفت: مقام‌معظم‌رهبری (مدظله‌العالی) ویژگی‌های فرد اصلح را بیان فرمودند و در نهایت انتخاب توسط مردم شریف انجام خواهد شد.

آخرین خبر همدان در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/hamedan_today