نماد آخرین خبر

شهادت حافظان صندوق رأی، سندِ مظلومیت جمهوری اسلامی

منبع
فارس
بروزرسانی
شهادت حافظان صندوق رأی، سندِ مظلومیت جمهوری اسلامی

فارس/ سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، شهادت سرباز وظیفه فرهاد جلیل در راه برقراری امنیت انتخابات را سندی بر مظلومیت جمهوری اسلامی و حقانیت مردم سالاری دینی در ایران عزیز دانست.

سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) با صدور اطلاعیه‌ای، شهادت سرباز وظیفه "فرهاد جلیل" فرزندی از چهارمحال و بختیاری در حمله اشرار مسلح به خودرو حامل صندوق اخذ رای در منطقه جکیگور سیستان و بلوچستان، را تبریک و تسلیت گفت.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:بسم الله الرّحمن الرّحیم«الذین ءامنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجة عندالله و اولئک هم الفائزون» «کسانی که ایمان آورده و هجرت کرده و در راه خدا با مال و جانشان به جهاد پرداخته‌اند، نزد خدا مقامی هر چه والاتر دارند و اینان همان رستگارانند».

خبر شهادت مظلومانه ۲ تن از غیورمردان فرماندهی انتظامی در شهرستان راسک حین انجام وظیفه و حفاظت از صندوق آرای مردم شرکت‌کننده در انتخابات ریاست جمهوری، که یکی از آنها سرباز شهید "فرهاد جلیل" فرزندی از دیار غیورمردان سلحشور چهارمحال و بختیاری است را محضر فرمانده معظم کل قوا، نیرو‌های خدوم فراجا، ملت بزرگوار ایران و خانواده معظم شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می کنیم و بر انتقام خون پاک مدافعان امنیت و حافظان آرای مردم تإکید داریم.

این حادثه تروریستی سندی بر مظلومیت جمهوری اسلامی و حقانیت مردم سالاری دینی در ایران عزیز است که نشان داد خط دشمن برای تحریم و تخریب انتخابات هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و دشمنان قسم خورده انقلاب و ملت بزرگ ما در اوج استیصال قرار گرفته‌اند و قادر به دیدن حضور مردم در عرصه تعیین سرنوشت کشور به دست خویش نیستند.

سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) ضمن تقدیر از زحمات همه مجریان و ناظران و مجاهدت‌های نیروهای حافظ امنیت انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از مشارکت آحاد مردم در پای صندوق‌های رای تشکر نموده و از مردم شهیدپرور و ولایتمدار و بصیرت چهارمحال و بختیاری دعوت می‌کند به منظور پاسداشت خون پاک شهدا در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید فرهاد جلیل حضور باشکوه یافته و با مشارکت حداکثری در مرحله دوم انتخابات ۱۵ تیرماه، توطئه‌های دشمنان انقلاب و ملت بزرگ ایران اسلامی را خنثی کنند.

آخرین خبر چهارمحال و بختیاری در اینستاگرام :
https://instagram.com/Shahrekordtoday