نماد آخرین خبر

کشف 60 کارتن کاپوچینوی قاچاق در قزوین

منبع
ايرنا
بروزرسانی
کشف 60  کارتن کاپوچینوی قاچاق در قزوین

ایرنا/ مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین از کشف و توقیف ۶۰ کارتن کاپوچینوی (یک نوع نوشیدنی) قاچاق در یک واحد صنفی خواربار خبر داد.

جمشید خدایاری، مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین اظهار کرد: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی بر اساس گزارشی مبنی بر فروش کالاهای قاچاق در واحدهای صنفی عرضه مواد خوراکی در شهرها و نواحی منفصل شهری به صورت ویژه چند واحد صنفی را رصد کردند.
وی اضافه کرد: در بازرسی از یک واحد صنفی واقع در شهرک دانش قزوین مشخص شد که ۶۰ کارتن کاپوچینوی قاچاق حاوی یک هزار و ۸۰۰ عدد نوشیدنی کاپوچینو درون مغازه انبار شده است.
خدایاری با بیان اینکه کالاهای مکشوفه طبق قانون مبارزه با اقلام قاچاق ضبط شد،‌ ادامه داد: با تشکیل پرونده متصدی واحد صنفی نیز برای اتدامه مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: کالاهای توقیفی پس از رای دادگاه تحویل سازمان اموال تملیکی خواهد شد تا در مورد آن تصمیم‌گیری شود.
مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین یادآور شد: شهروندان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی و مبارزه با قاچاق کالا در حوزه مواد خوراکی موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

آخرین خبر قزوین در اینستاگرام :
https://instagram.com/qazvin_today