نماد آخرین خبر

تسلیت داماد شهید رئیسی به مردم خوزستان

منبع
ايرنا
بروزرسانی
تسلیت داماد شهید رئیسی به مردم خوزستان

ایرنا/ داماد شهید رئیسی با بیان اینکه شهید رییسی برای سفر به خوزستان، دنبال بهانه بود تا جایی که در طول ۳۳ ماه، هشت بار به این استان سفر کرد یادآور شد: ما مردم خوزستان را صاحب این عزا می‌دانیم و به شما تسلیت عرض می کنیم.

صادق توسلی، داماد شهید رئیسی در مراسم چهلمین روز درگذشت شهدای خدمت در اهواز اظهار کرد: شما مردم خوزستان فقط یک رییس جمهور خدوم را از دست ندادید بلکه یک پشتیبان دلسوز، یک پشتوانه مستحکم و یک پدر مهربان و امیدوار به آینده را از دست دادید.

وی گفت: توجه خاص شهید رئیسی به خوزستان صرفا ناشی از مشکلات و چالش های موجود در این استان نبود بلکه به دلیل استفاده از ظرفیت ها و داشته‌های استان و توجه به نیروهای فرهیخته و کارآند بود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی اشراف بالایی به خوزستان داشت افزود: وی با بسیاری از شخصیت‌های این استان، علما و معتمدین مردم ارتباط نزدیک و صمیمانه ای داشت و به مناسبت‌های مختلف از این ارتباط برای حل مسایل استان بهره می برد.

توسلی گفت: شهید رئیسی بلافاصله بعد از حکم تنفیض، یکی از اولین جلساتی که در تهران تشکیل داد جلسه بررسی مسائل و مشکلات خوزستان بود همچنین بعد از رای اعتماد کابینه خود، به این استان سفر کرد.

وی افزود: شهید رئیسی به محض ورود به اهواز، خود را مدیون مردم این استان دانست و معتقد بود که باید از ظرفیت های خوزستان برای پیشرفت و آبادانی این استان و کشور استفاده کرد.

داماد شهید رییسی گفت: خاتمه سفرهای شهید رییسی به استان خوزستان، زیارت معراج شهدا بود و کمتر از ۲ ماه و نیم بعد به درجه شهادت نائل شد و امیدوارم آنچه که شهید رییسی برای پیشرفت، آبادانی و حل مشکلات مردم استان آرزو داشت با ادامه راه وی محقق شود.

آخرین خبر خوزستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan.today