نماد آخرین خبر

تخلف 5713 میلیارد ریالی ارز در آذربایجان‌ غربی

منبع
ايسنا
بروزرسانی
تخلف 5713 میلیارد ریالی ارز در آذربایجان‌ غربی

ایسنا/ معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از رشد ۱۲۷ درصدی در تشکیل پرونده‌های تخلف حوزه کشف کالای قاچاق خبر داد.

ایرج مرندی، معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اظهار کرد: ۷۹۸ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق انجام شده که منجر به تشکیل ۲۰۵ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از ۷ هزار و ۵۴۲ میلیارد ریال در سه ماهه امسال شده است. 

وی ادامه داد: ۱۲۷ درصدی در تشکیل پرونده‌های تخلف حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در سه ماهه سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته رشد گزارش شده است. 

مرندی، دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، روغن‌موتور، پارچه و مواد خوراکی و غذایی را از عمده کالاهای کشفی اعلام کرد و گفت: در حوزه ارزی ۱۲۴ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۱۲۴ پرونده تخلف ارزی به ارزش ریالی ۵ هزار و ۷۱۳ میلیارد ریال که شامل ۱۱ میلیون و ۲۳۷ هزار و ۱۱۸ یورو، ۲ میلیون و ۴۶۰ هزار و ۸۷۷ درهم و همچنین ۵ میلیون و ۵۴۵ هزار و ۷۹۴ لیر بود شده است.

آخرین خبر آذربایجان غربی در اینستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره