نماد آخرین خبر

تحویل ۱۵۰ دستگاه ماشین‌آلات به شهرداری‌ها و دهیاری‌های هرمزگان

منبع
مهر
بروزرسانی
تحویل ۱۵۰ دستگاه ماشین‌آلات به شهرداری‌ها و دهیاری‌های هرمزگان

مهر/ مدیرکل امور شهرداری و شوراهای استانداری هرمزگان گفت: ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات خدماتی و عمرانی به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان هرمزگان تحویل داده شد.

صفر صادقی پور، مدیرکل امور شهرداری و شوراهای استانداری هرمزگان اظهار کرد: آیین رونمایی از خودروهای عمرانی و خدماتی شهرداری‌ها و دهیاری‌های سطح استان هرمزگان برگزار شد و خوشبختانه در دولت سیزدهم در این زمینه خدمات بسیار خوبی به شهرداری‌های استان ارائه شده و تخصیص خودرو صورت گرفته است.

وی افزود: بالغ بر ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات در سه سال دولت سیزدهم به شهرداری‌ها تعلق گرفته است و در حال حاضر ۵۰ دستگاه جدید را به نیابت از آن‌ها رونمایی و تحویل دادیم.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان ادامه داد: اعتباری که صرف تأمین این ماشین آلات شده، ۵۰۰ میلیارد تومان است.

وی تأکید کرد: با توجه به چالش‌های موجود در حمل و نقل عمومی بندرعباس ۲۵ دستگاه اتوبوس و ۵۰ دستگاه ون نیز از طریق سازمان شهرداری‌ها به شهرداری بندرعباس اختصاص پیدا کرده است.

صادقی پور تأکید کرد: با توجه به چالش حمل زباله در سطح شهرهای استان ۳۳ دستگاه ماشین حمل زباله هشت تنی در اختیار شهرداری‌های استان قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ عدد ماشین حمل زباله نیسان کمپرسی که به صورت محله‌ای حمل زباله را انجام می‌دهند و ۲ دستگاه ماشین حمل میت و سه دستگاه ماشین کمپرسی سنگین همچنین ۱۰ دستگاه ون نیز در اختیار شهرداری‌ها قرار گرفت.

آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today