logo

آزادی 3 عضو یک خانواده از زندان به احترام مادر

منبع
فارس
بروزرسانی
آزادی 3 عضو یک خانواده از زندان به احترام مادر

فارس/ دادستان تهران به درخواست بانویی مبنی بر پیگیری پرونده همسر و دو فرزندش که بیش از هشت سال بابت محکومیت مالی در زندان به سر می‌بردند، رسیدگی کرد و زمینه آزادی آنان فراهم شد.

علی صالحی، دادستان تهران به‌اتفاق جمعی از معاونان دادسرای عمومی و انقلاب تهران، صبح و عصر روز یکشنبه سوم تیر ۱۴۰۳ با حضور در برنامه ملاقات مردمی، ضمن دیدار چهره‌به‌چهره با مراجعان و استماع اظهارات آنان، به درخواست‌ها و مشکلات تعداد ۱۰۱ نفر از شهروندان رسیدگی و دستورات لازم را برای پیگیری پرونده‌ها صادر کرد.

آزادی ۵ زندانی مالی از زندان تهران بزرگ
وی در این برنامه همچنین با تعدادی از زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ، به‌صورت برخط و با بهره‌گیری از سامانه ویدئوکنفرانس، گفت و گو کرد که در نتیجه این گفت و گو و پس از بررسی پرونده زندانیان واجد شرایط، زمینه آزادی پنج زندانی مالی زندان تهران بزرگ که برخی از آن‌ها بیش از ۱۰ سال در زندان بودند، با استفاده از کمک‌های نوع‌دوستانه خیرین و با پیگیری معاونت نظارت بر زندان‌های دادستانی تهران و همچنین اعضای شورای حل اختلاف مستقر در زندان فراهم شد.
دادستان تهران همچنین در برنامه امروز ملاقات مردمی، به درخواست بانویی مبنی بر پیگیری پرونده همسر و دو فرزندش که بیش از هشت سال بابت محکومیت مالی در زندان به سر می‌بردند، رسیدگی کرد و دستور داد پرونده مشارالیها به‌صورت ویژه و با لحاظ شرایط قانونی رسیدگی شود و با برگزاری جلسات صلح و سازش با شکات و جذب کمک‌های نوع‌دوستانه زمینه آزادی آنان فراهم شد.
برنامه ملاقات مردمی دادستان تهران، در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضاییه و همچنین برنامه‌های عملیاتی دادسرا مبنی بر کاهش فاصله مسئولان قضایی با مردم و تکریم ارباب‌رجوع، روز چهارشنبه هر هفته در ساختمان مرکزی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، واقع در میدان ۱۵ خرداد برگزار می‌شود.

آخرین خبر تهران در اینستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran