نماد آخرین خبر

احیای ۱۴۶ واحد صنعتی استان قم در سه سال گذشته

منبع
فارس
بروزرسانی
احیای ۱۴۶ واحد صنعتی استان قم در سه سال گذشته

فارس/ مدیرکل صمت استان قم گفت: در سه سال گذشته ۱۴۶ واحد صنعتی با ظرفیت اشتغال حدود دو هزار نفر احیا شده است.

اکبر ابدالی مدیرکل سازمان صمت استان قم در اولین رویداد رسانه‌ای امید استان قم ضمن دعوت از اهالی صنعت استان به انتخابات پیش‌رو، اظهار کرد: این انتخابات امتحانی مجدد برای ملت سرافراز ایران است که قطعا مانند گذشته از آن سربلند خارج می‌شوند.وی ادامه داد: دولت شهید رئیسی در طول سه سال خدمات بی‌شماری را ارائه کرد که امید است به همت اهالی رسانه این خدمات برای مردم بازگو شود.

ابدالی خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم بدون توجه به عوامل خارجی، انگیزه‌ای چشم‌گیر برای کار در کشور داشت و به واقع موتور حرکت کشور در زمان مدیریت شهید رئیسی بعد از چند سال روشن شد، به نحوی که هم‌اکنون موقعیت های کاری در استان قم به شکلی است که کمبود نیروی کار در استان جای خود را به کمبود موقعیت شغلی داده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تسهیل امورات صنعتگران در استان تاکید کرد: تشکیل منظم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان قم یکی از فعالیت هایی بوده که در یک سال گذشته به صورت جدی دنبال شده؛ در این حوزه ۸۱ جلسه تشکیل و حدود هزار مصوبه به سرانجام رسیده که لازم به ذکر است از این حیث استان قم را در جمع استان های موفق قرار دارد.

مدیرکل صمت استان قم ادامه داد: از حیث صدور پروانه های بهره‌برداری برای واحد های صنعتی در استان، ۵۶۶ فقره با ظرفیت اشتغال ۱۴هزار نفر و سرمایه‌گذاری حدود ۱۷هزار میلیارد تومان انجام شده است.

ابدالی با اشاره به واحدهای تولیدی احیا شده و توجه ویژه دولت سیزدهم به این حوزه، تصریح کرد: در سه سال گذشته ۱۴۶ واحد صنعتی با ظرفیت اشتغال حدود دو هزار نفر به ارزش ۸۰۰میلیارد تومان احیا شده‌اند که این مهم پیوسته توسط سازمان صمت دنبال می‌شود.

آخرین خبر قم در اینستاگرام :
https://instagram.com/qomtoday