نماد آخرین خبر

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار ایلام

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار ایلام

صدا و سیما/ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام و استاندار ایلام با صدور پیامی، ترور و شهادت سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت را تسلیت گفتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام و استاندار ایلام در پیام مشترکی شهادت سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت را تسلیت گفتند.
در متن این پیام آمده است: 
خبر تلخ و دردناک عروج ملکوتی و شهادت سردار و سید مقاومت، مجاهد فی سبیل‌الله و شهید بیت‌المقدس سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت، دل ملت‌های آزاده جهان و ملت شریف ایران اسلامی را به درد درآورد.
رژیم سفاک صهیونیستی در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، به ترور‌های هدفمند و مذبوحانه روی آورده است، غافل از آن‌که روز‌به‌روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشری افزوده خواهد شد.
بی‌شک خون شهدای محور مقاومت به ویژه شهید بیت‌المقدس سیدحسن نصرالله، نه تنها خللی در عزم و اراده پولادین جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد بلکه تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام و وحدت گروه‌های مقاومت خواهد بود.
ضمن محکوم کردن این جنایت شنیع، عروج ملکوتی مظهر مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت را به ساحت مقدس صاحب‌الزمان (عج)، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدّ ظله العالی)، جهان اسلام، جبهه مقاومت، ملّت شریف ایران و لبنان و مردم شهیدپرور استان ایلام تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای ایشان و همراهان وفادارش مغفرت و علو درجات مسألت می‌نمائیم.
به یقین این جنایت عظیم و نابخشودنی هرگز بی‌پاسخ نخواهد ماند و روسیاهان عالم به زودی نتیجه این گستاخی را به چشم خواهند دید.
اله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام 
حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام
 شنبه ۷ مهرماه ۱۴۰۳

آخرین خبر ایلام در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/akharinkhabar_ilam/