نماد آخرین خبر

برخورد با شوتی‌ها تشدید می‌شود

منبع
فارس
بروزرسانی
برخورد با شوتی‌ها تشدید می‌شود

فارس/ رئیس کل دادگستری هرمزگان از اجرای طرح مقابله با خودروهای شوتی حامل سوخت قاچاق در این استان خبر داد.

همزمان با هفته قوه قضاییه، جلسه کمیته راهبردی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان هرمزگان با حضور رئیس کل دادگستری هرمزگان، فرمانده انتظامی استان، دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس و جمعی از مسئولان قضایی و انتظامی در بندرعباس برگزار شد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در این نشست با بیان اینکه شهدای فراجا و شهدای امنیت را شهدای خودمان می دانیم، گفت: این یک قاعده است که ضابطین قطعاً در توفیقات دستگاه قضایی سهیم هستند.

وی افزود: دستگاه قضایی و ضابطین به موازات هم در عملکرد یکدیگر مؤثر هستند و این موضوع، نقطه پیوند آن‌ها محسوب می شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

قهرمانی تصریح کرد: به فرماندهی و کارکنان فراجا و مرزبانی خداقوت می گوییم و نقش بی بدیل حافظان امنیت به ویژه در آستانه برگزاری انتخابات و در شرایط جوی و گرمای هوا در استان هرمزگان شایسته تقدیر است.
رئیس کل دادگستری هرمزگان با بیان اینکه برقراری امنیت و احساس امنیت به صورت توأمان از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند، گفت: خوشبختانه در استان هرمزگان هم در حوزه امنیت و هم در خصوص احساس امنیت از شرایط مطلوبی برخوردار هستیم که این دستاورد در نتیجه تعامل و هم افزایی دستگاه قضایی و فراجا محقق شده است.

آخرین خبر هرمزگان در اینستاگرام :
https://instagram.com/hormozgan.today