logo

استاندار کردستان: تراز خدمت شهید رئیسی الگویی برای دولت‌های آینده است

منبع
فارس
بروزرسانی
استاندار کردستان: تراز خدمت شهید رئیسی الگویی برای دولت‌های آینده است

فارس/ استاندار کردستان گفت: میثاقی که شهید رئیسی برای خدمت صادقانه و ماندگار با تاکید بر مواضع استوار انقلاب ثبت کردند برای اداور آینده و سالیان سال الگو و تراز و معیاری برای روسای جمهور و دولتمردان در کشور عزیزمان خواهد بود.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان در مراسم گرامیداشت اربعین شهدای پرواز اردیبهشت اظهار کرد: حقیقتا هنوز بعد از چهل روز از سانحه پرواز اردیبهشت و شهادت شهدای خدمت باور شهادت رییس جمهور شهید و محبوب برای ما سخت است.

وی تصریح کرد: باور شهادت چنین شخصیت بزرگ و مردم‌دار برای ملت ایران به ویژه مردم کردستان که در فاصله کمتر از سه سال شاهد سه مرتبه سفر ایشان به استان بودیم بسیار سخت و غیرباور است.

وی افزود: معتقدم هرآنچه ویژگی‌های برجسته شهید جمهور را تعریف کنیم بالاتر، بهتر و برتر از آن را مقام معظم رهبری فرمودند.

استاندار کردستان تصریح کرد: میثاقی که شهید رییسی برای خدمت صادقانه و ماندگار با تاکید بر مواضع استوار انقلاب ثبت کردند برای اداور آینده و سالیان سال الگو و تراز و معیاری برای روسای جمهور و دولتمردان در کشور عزیزمان خواهد بود.

زارعی‌کوشا با تاکید براینکه ما در استان کردستان از نگاه عدالت محور و توجه ویژه رییس جمهور شهید بهره بردیم، گفت: فقط در یک عنوان در اعتباراتی که در حوزه عمران افتاد با هیچ دوره‌ای قابل قیاس نیست.

استاندار کردستان تصریح کرد: رتبه استان کردستان در اعتبارات عمرانی در بین 31 استان رتبه 24 بود امسال سومین سالی است که رتبه 10 را داریم و این یعنی 14 پله رشد که ناشی از نگاه ویژه رییس جمهور شهید به نقاط کم برخوردار بود.

وی افزود: امروز کمتر از 40 روز از شهادت آن شهید عزیز برخی تریبون ها و رسانه ها در حالی که شاهد بدرقه میلیون ها نفری مردم از پیکر آن شهید بودند دست به تخریب می زنند و عملکرد دولت را که رهبر معظم انقلاب در باره آن فرمودند«گمان و باور من براین بود اگر دولت شهید رییسی ادامه پیدا می‌کرد مشکلات کشور در بخش‌های مختلف حل می‌شد» می‌زنند.

وی گفت: وزیر امور خارجه خدمت و مقتدری که جایگاه کشور را در عرصه جهانی ارتقا بخشید انشاءالله خداوند همه ما را در مسیر این شهدا ثابت قدم نگه دارد.

آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online