نماد آخرین خبر

نتیجه انتخابات در استان بوشهر به تفکیک شهرستان‌ها

منبع
فارس
بروزرسانی
نتیجه انتخابات در استان بوشهر به تفکیک شهرستان‌ها

فارس/ در استان بوشهر از ۸۰۶ هزار و ۳۴۲ نفر واجدین شرایط رای دادن، ۳۷۴ هزار و ۳۴۵ نفر معادل ۴۶.۵ درصد در انتخابات شرکت کردند.

با پایان یافتن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و شمارش آرا، سعید جلیلی با ۱۶۷ هزار و ۲۱۷ رای، مسعود پزشکیان با ۱۴۴ هزار و ۱۳۸ رای، محمدباقر قالیباف با ۴۰ هزار و ۸۶۰ رای و مصطفی پورمحمدی با ۲ هزار و ۶۱۸ رای به ترتیب بیشترین آرا را در استان بوشهر کسب کردند.

در شهرستان بوشهر مسعود پزشکیان ۳۴ هزار و ۳۸۶ رای، سعید جلیلی ۳۴ هزار و ۹۸۹ رای، محمدباقر قالیباف ۱۰ هزار و ۷۷۲ رای و مصطفی پورمحمدی ۷۵۲ رای کسب کردند.

در شهرستان دشتستان مسعود پزشکیان ۲۵ هزار و ۸۳۸ رای، سعید جلیلی ۳۸ هزار و ۷۹۰رای، محمدباقر قالیباف ۹هزار و ۹۱۷ رای و مصطفی پورمحمدی ۴۶۱ را کسب کردند.

در شهرستان گناوه مسعود پزشکیان ۱۲ هزار و ۴۲۱ رای، سعید جلیلی ۱۰ هزار و ۷۶۸، محمدباقر قالیباف ۲ هزار و ۷۹۸ رای و مصطفی پورمحمدی ۲۰۰ رای کسب کردند.

در شهرستان دیلم مسعود پزشکیان ۴ هزار و ۶۲۱ رای، سعید جلیلی ۵ هزار و ۶۴۲ رای، محمدباقر قالیباف هزار و ۱۲۸ رای و مصطفی پورمحمدی ۸۰ رای کسب کردند.

در شهرستان تنگستان مسعود پزشکیان ۹ هزار و ۴۲۷، سعید جلیلی ۱۶ هزار و ۱۰۷ رای، محمدباقر قالیباف ۳ هزار و ۸۵۰ رای و مصطفی پورمحمدی ۱۶۰ رای کسب کردند.

در شهرستان دشتی مسعود پزشکیان ۱۱ هزار و ۷۳۲ رای، سعید جلیلی ۲۰ هزار و ۱۰۷ رای، محمدباقر قالیباف ۳ هزار و ۳۲ رای و مصطفی پورمحمدی ۲۴۲ رای کسب کردند.

در شهرستان دیر مسعود پزشکیان ۸ هزار و یک رای، سعید جلیلی ۱۳ هزار و ۷۳۷ رای، محمدباقر قالیباف هزار و ۸۶۱ رای و مصطفی پورمحمدی ۱۳۴ رای کسب کردند.

در شهرستان کنگان مسعود پزشکیان ۱۱ هزار و ۵۴۴ رای، سعید جلیلی ۱۲ هزار و ۶۹۵ رای، محمدباقر قالیباف ۲ هزار و ۹۵۶ رای و مصطفی پورمحمدی ۲۲۶ رای کسب کردند.
در شهرستان عسلویه مسعود پزشکیان ۱۵ هزار و ۱۹۲ رای، سعید جلیلی ۵ هزار و ۷۲۸ رای، محمدباقر قالیباف ۳ هزار و ۱۰۱ رای و مصطفی پورمحمدی ۲۱۳ رای کسب کردند.

در شهرستان جم مسعود پزشکیان ۱۰ هزار و ۹۷۶ رای، سعید جلیلی ۸ هزار و ۶۵۴ رای، محمدباقر قالیباف هزار و ۹۲۵ رای و مصطفی پورمحمدی ۱۵۰ رای کسب کردند.

در استان بوشهر از ۸۰۶ هزار و ۳۴۲ نفر واجدین شرایط رای دادن، ۳۷۴ هزار و ۳۴۵ نفر معادل ۴۶.۵ درصد در انتخابات شرکت کردند.

آخرین خبر بوشهر در اینستاگرام :
https://instagram.com/bushehr_akhbar