logo

رگبار باران تا هفته بعد در آذربایجان‌ غربی ادامه دارد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
رگبار باران تا هفته بعد در آذربایجان‌ غربی ادامه دارد

ایرنا/ رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: نقاط شمالی استان روز چهارشنبه دارای بارندگی بود که بیشترین میزان از چایپاره با ۱۱ و شوط با ۹ میلی‌متر گزارش شده است.

مهدی صابری، رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی اظهار کرد: در این مدت همچنین چهار میلی‌متر بارندگی در ایستگاه باری ارومیه، ۶ میلی‌متر در خوی و ۲ میلی‌متر بارش هم در ماکو ثبت شده است.
وی با بیان اینکه طبق نقشه های پیش بینی و پیش یابی فعالیت امواج تراز میانی جو تا اوایل هفته آینده به ویژه در ساعت های بعدازظهر در استان پیش بینی می‌شود، ادامه داد: رگبارهای باران و رعد و برق با احتمال تگرگ در مناطق مستعد نیز پیش بینی می‌شود و نقاط شمالی و مرکزی تحت تأثیر این بارندگی‌ها خواهند بود.
رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با تأکید بر احتمال بروز آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها بیان کرد: دمای هوای استان نیز که روند کاهشی داشت از روز جمعه روند افزایشی به خود می‌گیرد.
وی به مردم محلی، کشاورزان، چوپانان و کوهنوردان توصیه کرد تا پایان بارندگی‌ها از تردد در کوهپایه‌ها و نقاط مرتفع بپرهیزند.
صابری گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان چالدران با مثبت ۶ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و شهرستان نقده با مثبت ۳۵ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهر استان گزارش شده است.

آخرین خبر آذربایجان غربی در اینستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today