logo

مردم خراسان‌جنوبی از رئیس‌جمهور آینده چه می‌خواهند؟

منبع
ايسنا
بروزرسانی
مردم خراسان‌جنوبی از رئیس‌جمهور آینده چه می‌خواهند؟

ایسنا/ بیشتر مطالبات مردم از رئیس‌ جمهور آینده این است که علاوه بر اینکه پیرو خط رهبری باشد، در خصوص حل مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی تلاش کند. اما در کنار آن، مسائل اجتماعی، فرهنگی و جلوگیری از فساد را در دستور کار داشته باشند.

فهیمه شریف‌زاده، یک کارمند با اشاره به اینکه من در انتخابات شرکت می‌کنم برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران و لبیک به‌ رهبری، اظهار کرد: انتظاری که داریم این است رئیس جمهور آینده پیرو راه شهید رئیسی باشند و به فکر مردمان باشند. 

وی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب باید به قول‌هایش عمل کنند، افزود: مهمترین دغدغه افراد ایجاد فرصت شغلی و مسکن است. باید آن طور که شایسته و حق جمهوری ما است از آن برخوردار شوند اگر چه در دولت‌های قبلی به نسبت با آن پرداخته شده اما این پوشش به صورت 100 درصدی نبوده قطعاً هر گامی در حوزه رفاه مردم برداشته شود، نیازمند نخبگان دانشگاهیان و افراد فرهیخته است که وارد صحنه شوند و از آنها نظر بخواهند.

وی با بیان اینکه ما پیشرفت و تحول را باید به چشم ببینیم، گفت: مشارکت مردم در عرصه انتخابات علاوه بر اینکه پشوانه‌ای قابل توجه پشتوانه قابل توجه و محکمی برای نظام است.

خراسان‌جنوبی ها از رئیس جمهور آینده چه می‌خواهند؟

ابوالفضل رمضانی، یک فعال سیاسی نیز بیان کرد: در دولت بعدی و سیاست دولت بعدی خروجی دولت می‌تواند در زندگی مردم تاثیر بسزایی داشته باشد، توقعی که از رئیس جمهور منتخب داریم این است در حوزه معیشت تا می‌توانند نظم ایجاد کنند و سر و سامانی بدهند.

وی افزود: با نظام جدید و نظم جدیدی که در منطقه به لحاظ سیاست خارجی و امنیت به وجود آمده نامزدها باید بتوانند این نظم را بازیگری کرده و این نظم را ارتقا ببخشند و تقویت کنند.

آزاده بهمنی، یک دانشجو عنوان کرد: یک  جمله است که می‌گوید دانشجو موذن جامعه است؛ یعنی دانشجو هرگز خواب نمی‌ماند. نقش دانشجو در آگاهی بخشی جامه قابل توصیف نیست.

وی با اشاره به اینکه اولویت وخواسته ما از رئیس جمهور این است که بیکاری را جدی بگیرند و به آنها توجه کنند،‌ افزود: منتخب مردم باید حرف و عملش یکی باشد.

زهرا اصغری، یک بانوی خانه‌دار نیز بیان کرد: از رئیس جمهور می‌خواهیم حمایت و تسهیلات برای زوجین در نظر بگیرند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه قانونی خود می‌دانم که شرکت کنم، گفت: از منتخب مردم انتظار دارم توجه به قشر پایین داشته باشند و در نهایت با برنامه‌ریزی‌های آینده در بحث اشتغال برای همه تلاش شود.

یک کارمند نیز در بحث خواسته و درخواست‌هایش گفت: خواسته اصلی ما این است که مطالبات کارمندی رسیدگی شود، قانون‌ها برای همه نوع قشر رعایت گردد و در بحث تورم، از افزایش حقوق منطقی برخوردار باشیم.

وی با اشاره به اینکه به عنوان کسی که ۱۵ سال حقوق کارمندی داشته‌ام، ادامه داد: اما به جرأت باید گفت نیاز یک خانواده چهار نفره را به‌درستی تأمین نکرده است.

یک جوان فارغ‌التحصیل رشته شیمی گفت: انتظاری که از رئیس جمهور آینده دارم این است که بیکاری را جدی بگیرند و به آنها توجه کنند و حرف و عملشان یکی باشد. 

محمد نظام دوست، یک کاسب نیز اظهار کرد: از منتخب مردم تقاضا دارم حمایت و تسهیلات برای زوجین در نظر بگیرند.

وی با اشاره به اینکه توجه به قشر پایین داشته باشند، خاطرنشان کرد: در نهایت با برنامه ریزی‌های آینده در بحث اشتغال برای همه تلاش شود.

آخرین خبر خراسان جنوبی در اینستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today