logo

کشف ۴۰ میلیاردی اموال مسروقه در مازندران

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
کشف ۴۰ میلیاردی اموال مسروقه در مازندران

صدا و سیما/ رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشف کالا‌های مسروقه به ارزش ۴۰ میلیارد ریال و دستگیری ۱۱ سارق در شهرستان ساری و غرب استان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی قیصری، رئیس پلیس آگاهی مازندران اظهار کرد: به منظور کشف و پیشگیری از وقوع جرایم سرقت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مجرمان سابقه دار و متخلفان نظم و انضباط اجتماعی، توسط پلیس آگاهی استان به مرحله اجرا در آمد.
وی افزود: کارآگاهان پلیس اگاهی استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، گشت زنی‌های محسوس و نامحسوس و بکارگیری همکاری‌های مردمی، توانستند ۱۱ متهم که سابقه سرقت و محکوم متواری را در پرونده خود داشتند در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر کنند.
سرهنگ قیصری در ادمه گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، انواع کالای مسروقه شامل لوازم منزل، وسایط نقلیه و احشام و. نیز کشف شد که ارزش ریالی اموال مکشوفه بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال می‌باشد.
رییس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: هدف اصلی از اجرای این طرح‌ها افزایش احساس آسایش و امنیت شهروندان، همچنین کاهش جرایم بخصوص سرقت در سطح حوزه استحفاظی است.

آخرین خبر مازندران در اینستاگرام :
https://instagram.com/mazandaran_today