logo

دستگیری ۷ کلاهبردار حساب‌های بانکی در بروجرد

منبع
فارس
بروزرسانی
دستگیری ۷ کلاهبردار حساب‌های بانکی در بروجرد

فارس/ فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ۷ کلاهبردار که با ترفندهای خاص در فضای مجازی اقدام به خالی‌کردن حساب شهروندان بروجردی می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ مهدی مهدوی‌کیا، فرمانده انتظامی بروجرد اظهار کرد: هفت کلاهبردار که با ترفندهای خاص در فضای مجازی اقدام به خالی‌کردن حساب شهروندان بروجردی می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در پی اعلام شکایت تعدادی شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنها در فضای مجازی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس فتا فرماندهی انتظامی شهرستان بروجرد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد برخی از مال‌باختگان اطلاعات شخصی خود را باتوجه‌به لینک‌های ارسالی در اختیار کلاهبرداران قرار داده و افراد کلاهبردار با ترفندهای مختلف حساب بانکی آنها را خالی کرده‌اند.

مهدوی‌کیا افزود: در این راستا بلافاصله مأموران پلیس فتا با اقدامات هوشمندانه خود موفق شدند هفت کلاهبردار را شناسایی و دستگیر و طی رسیدگی‌های انجام شده مبلغ هار میلیارد ریال را به‌حساب مال‌باختگان برگردانند.

وی اظهار داشت: متهمان ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند،  شهروندان به جهت پیشگیری از کلاهبرداری به هشدارهای پلیس توجه و از در اختیار قراردادن مشخصات بانکی خود به افراد غیرمطمئن اکیداً خودداری کنند. 

آخرین خبر لرستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/lorestan_todayy