logo

دعوت مشترک امام‌جمعه‌ و استاندار ایلام از مردم برای حضور گسترده در انتخابات

منبع
ايسنا
بروزرسانی
دعوت مشترک امام‌جمعه‌ و استاندار ایلام از مردم برای حضور گسترده در انتخابات

ایسنا/ نماینده‌ ولی‌فقیه در استان و استاندار ایلام در پیام مشترکی، اقشار مختلف مردم استان را برای حضور گسترده در انتخابات هشتم تیرماه دعوت کردند.

متن پیام مشترک نماینده‌ ولی‌فقیه در استان، امام‌جمعه‌ ایلام و استاندار به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« حضور مردم در انتخابات به معنای حقیقی کلمه لازم است؛ البته انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است که بتوانند قانون‌گذاران، مجریان قانون و یا اعضای مجلس خبرگان را انتخاب کنند.»
[رهبر معظم‌انقلاب(مدظله‌العالی)]

مردم شریف، آگاه و همیشه در صحنه‌ی استان ایلام؛ انتخابات از مهم‌ترین عرصه‌های تجلی و ظهور مردم‌سالاری دینی است و در تمامی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد حضور حماسی و افتخارآفرین مردم در پای صندوق‌های رأی بوده‌ایم.

موقعیت‌شناسی مردم شریف و همیشه در صحنه‌ استان ایلام در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی‌(مدظله‌العالی) برای حضور و مشارکت گسترده در انتخابات، الگو و زبانزد خاص و عام بوده و بیان‌گر علاقه‌مندی مردم به اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی است.

تاریخ و تجربه‌ عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد هر زمان مردم در صحنه بوده‌اند شاهد توفیقات و دستاوردهای بی‌بدیل و تاریخی بوده‌ایم و امروز نیز این حضور پرشکوه می‌تواند کشور را در دستیابی به اهداف پیش‌رو، موفق و دشمنان این نظام مقدس را در اعمال نقشه‌های شوم و ظالمانه‌شان بیش از پیش مأیوس و ناامید بسازد.

به یقین عرصه‌ انتخابات، تجلی حضور مردمی ولایت‌مدار و ایثارگر است که در بیش از چهار دهه‌ پرفراز و نشیب پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، به ندای امام‌راحل(ره) و رهبر فرزانه‌ی انقلاب(مدظله‌العالی) لبیک گفته و با تمسک به آیه‌ شریفه «انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّروا ما بانفسهم» با شرکت در انتخابات متعدد که در نوع خود در دنیا کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر است، سرنوشت خود را رقم زده و از انقلاب، کشور و نظام مردم‌سالاری دینی خود پاسداری کرده‌اند.

اکنون که 40 روز از شهادت رئیس‌جمهور و همراهان شهیدش می‌گذرد و در آستانه‌ انتخابات زودهنگام اما مهم و سرنوشت‌ساز چهاردهمین دوره‌ ریاست‌جمهوری در روز جمعه هشتم تیرماه قرار گرفته‌ایم، از همه‌ آحاد مختلف مردم سلحشور و شریف استان ایلام دعوت می‌کنیم با حضور گسترده در انتخابات پیش‌رو، موجبات اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورده و با انتخاب رئیس‌جمهور اصلح و شایسته، حق تعیین سرنوشت خود را به منصه‌ ظهور رسانده و امکان تسریع در پیشرفت همه‌جانبه‌ کشور را فراهم سازند.
بی‌شک حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی موجب عزت، اعتلا، سربلندی و سرافرازی کشورمان در اقصی نقاط دنیاست.

در پایان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید جمهور، توفیق و سربلندی ملت شریف ایران اسلامی به‌ویژه مردم شریف استان ایلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

آخرین خبر ایلام در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/akharinkhabar_ilam/