logo

فرماندار مراغه: شهید رحمتی مکتبی در مسیر خدمت‌گزاری ایجاد کرد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
فرماندار مراغه: شهید رحمتی مکتبی در مسیر خدمت‌گزاری ایجاد کرد

ایرنا/ فرماندار مراغه با بیان اینکه شهید «مالک رحمتی» در مدت زمانی کوتاه، مکتبی در مسیر خدمت‌گزاری در استانداری آذربایجان‌شرقی ایجاد کرد، گفت: تمام ویژگی‌های یک انسان متعالی در شهید «رحمتی» وجود داشت. 

مرتضی مینویی، معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه در آیین اربعین شهدای خدمت که بر سر مزار شهید مالک رحمتی در گلشن زهرا (س) مراغه برگزار شد، اظهار کرد: شهید رحمتی در تمام مسائل استان راهگشا بود و روحیه خدمت‌گزاری و ولایتمداری وی موجب شد تا محبوب دل‌ها شود و در نهایت نیز در مسیر خدمت به درجه رفیع شهادت نایل شد.
وی همچنین با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رای مکمل حضور حماسی مردم در آیین تشییع و تدفین شهدای خدمت است، افزود: مظلومان عالم و دشمنان کشورمان به انتخابات هشتم تیرماه چشم دوخته‌اند.
وی ابراز امیدواری کرد تا انتخابات در ایران به امیدواری مظلومان جهان و ناامیدی دشمنان منجر شود و افزود: حضور پرشور و شعور در انتخابات فردا به اقتدار و سربلندی کشورمان در عرصه بین‌المللی منجر می‌شود.

چهل روز از آن واقعه تلخ گذشت و پس از قدرشناسی بی‌نظیر مردم در بدرقه خادم‌الرضا، شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران و شهدای خدمت، حالا حضور گسترده مردم در اربعین این شهدای والامقام برای ادای احترام، بار دیگر نکته‌ای مهم را تداعی می‌کند.
اینکه این داغ هنوز تازه است و مردم، قدردان شهدایی هستند که نامشان در تاریخ ایران زمین ماندگار شد؛ قدردان همان مسئولان صادق و خدمتگزاری هستند که هرچه در توان داشتند، برای خدمت به ملت در طبق اخلاص گذاشتند.

آخرین خبر آذربایجان شرقی در اینستاگرام :
instagram.com/EAzerbaijan_Today