نماد آخرین خبر

تشییع پیکر شهدای مدافع امنیت انتخابات در چابهار

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
تشییع پیکر شهدای مدافع امنیت انتخابات در چابهار

صدا و سیما/ شب گذشته پیکر دو شهید مدافع حافظ آرای مردم در انتخابات بر دوش همرزمانشان در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی تشییع و سپس برای خاکسپاری به زادگاهشان، چهارمحال و‌بختیاری و خوزستان منتقل شدند.

علیرضا دلیری، جانشین فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: حمله تروریستی به صندوق آرای مردم نه تنه حمله به مردم سالاری اسلامی است، بلکه حمله به مردمان سیستان‌وبلوچستان‌است که برای تعیین سرنوشت خود پای صندوق‌های رای رفته بودند.
دلیری افزود:حضور پرشور مردم‌با بصیرت سیستان و بلوچستان در روز‌انتخابات در پای صندوق‌های رای، برای دشمنان سخت و‌دشواربود به همین دلیل آنها در دل سیاهی شب، راه را بر خودروی حامل صندوق آرا می‌ببند و سربازان مدافع آرای مردم رو به شهادت میرسانند.
وی افزود: در این حادثه تررویستی دونفر از مدافعان صندوق آرا شهید و‌پنج نفر زخمی شده اند.
همچنین مولوی بزرگ زاده امام جمعه موقت اهل سنت چابهار ضمن محکوم کردن این‌حادثه تروریستی، اظهار کرد: ما از مسئولین میخواهیم هر چه زودتر افرادی را که بدنبال ناامنی استان هستند و جوانان ما را به شهادت میرسانند را شناسایی و به سزای اعمال ننگینشان برسانند.
امام جمعه موقت اهل سنت چابهار عنوان کرد: کسانی که‌دست به چنین اعمال غیر انسانی و‌غیر اسلامی میزنند، خیرخواه مردم و‌توسعه استان نیستند، بلکه میخواهند استان مارو ناامن کنند تا از توسعه و‌پیشرفت جا بمانیم.

آخرین خبر سیستان و بلوچستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zahedan_today