نماد آخرین خبر

ایمنی کارگران خط قرمز اداره کار خراسان جنوبی

منبع
فارس
بروزرسانی
ایمنی کارگران خط قرمز اداره کار خراسان جنوبی

فارس/ مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه با هیچ واحدی تعارف نداریم و در صورت مشاهده رعایت نکردن نکات ایمنی تا زمان رفع نواقص واحد را تعطیل می‌کنیم گفت: رعایت نکات ایمنی در حوزه کار و کارگری خط قرمز ما است.

غلامرضا اشرفی، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی امروز در بازدید از واحد آذران صنعت بارثاوا مستقر در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی اظهار داشت: حفظ صیانت از نیروی انسانی وپیشگیری از بروز حوادث و بیماری‌ها همواره مورد تاکید است.

وی با بیان این که یکی از محورهای کار این اداره کل بازرسی ها مربوط به ایمنی وحفاظت فنی است افزود: همچنین موارد دیگر از قبیل پیگیری حقوق، مزایا، بیمه کارگان از سوی بازرسان کار استان مورد ارزیابی ونظارت است.

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: انجام بازرسی های ادواری و موردی از کارگاه‌های موضوع ماده ۸۵ قانون کار در راستای نظارت بر حسن اجرای قانون کار و مسائل مرتبط با ایمنی و حفاظت فنی بوده که هدف اصلی آن با اولویت تامین ایمنی، پیشگیری از حوادث، حفظ و صیانت از کارگران همچنین مسائل مرتبط با حقوق و مزایای قانونی کارگران شاغل در این کارگاه‌ها‌ست.

اشرفی با تاکید براینکه رعایت نکات ایمنی خط قرمز ما است افزود: ایمنی مقوله ای مهم وحتی بسیار مهم در حوزه کارو کارگری وتلوید است که باید بیش از پیش به ان توجه داشت.

وی این را هم اضافه کرد که ما در استان با هیچ واحدی تعارف نداریم ودر صورت مشاهده عدم رعایت نکات ایمنی آن واحد را تا زمان رفع نواقص تعطیل می کنیم گفت: علاوه بر رعایت اصول ایمنی، برگزاری دوره های اموزشی برای کارگران ودر حوزه کار وکارگری،در حوزه اصول ایمنی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

آخرین خبر خراسان جنوبی در اینستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today