نماد آخرین خبر

شهید مرمزی با فدای جان خود از حق‌الناس دفاع کرد

منبع
مهر
بروزرسانی
شهید مرمزی با فدای جان خود از حق‌الناس دفاع کرد

مهر/ رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: شهید مرمزی از حق‌الناس دفاع کرد و جان شیرین خود را در این راه داد تا مبادا تعرضی به رأی مردم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یدالله گوهری، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: امروز به پاس مجاهدی نشسته‌ایم که برای دفاع از آرا مردم جان شیرین خود را هدیه کرد.

وی افزود: آن روزی که نیروی سبزپوش انتظامی به مردم قول داد که تا پای جان از مال، ناموس، رأی و اعتقادات شما دفاع خواهد کرد امروز شهید مرمزی سند این گفته است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان بیان کرد: همان‌طوری که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند رأی مردم حق الناس است شهید مرمزی از حق الناس دفاع کرد و جان شیرین خود را در این راه داد تا مبادا تعرضی به رأی مردم شود.

وی با تاکید بر اینکه شهادت پایان مأموریت پلیس است، گفت: آن روزی که با خدا، مردم و ولی‌فقیه عهد بستیم که تا پای جان ایستاده‌ایم و جان می‌دهیم تا امنیت را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

حجت الاسلام والمسلمین گوهری عنوان کرد: به عاملان این جنایت می‌گوئیم شهادت ما را با انگیزه‌تر و مقاوم‌تر خواهد کرد.

وی ادامه داد: شهادت برای نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی افتخاری بزرگ است که مجاهدان فی سبیل الله برای رسیدن به این درجه عظیم از همدیگر سبقت می‌گیرند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خوزستان با بیان اینکه این استان با شهید و شهادت انس دیرینه دارد، بیان کرد: سرزمین دلاورپرور و شهیدپرور خوزستان شهدای را تقدیم کرده که امروز باعث افتخار کل جهان اسلام هستند.

حجت الاسلام والمسلمین گوهری تصریح کرد: باید به پدر و مادر این شهید تبریک گفت که چنین مجاهدی را پرورش داده‌اند که برای دفاع از آرا مردم جان شیرین خود را هدیه کرد.

آخرین خبر خوزستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan.today