نماد آخرین خبر

تعداد مصدومین حوادث در کرمانشاه طی خردادماه به ۶ هزار و ۵۹۵ نفر رسید

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
تعداد مصدومین حوادث در کرمانشاه طی خردادماه به ۶ هزار و ۵۹۵ نفر رسید

خبرآنلاین/ رئیس اورژانس کرمانشاه گفت: آمار کل مصدومین حوادث جاده‌ای تا به امروز یکشنبه ۱۰ تیرماه به ۶ هزار و ۵۹۵ نفر رسید که از این تعداد هزار و ۷۴۸ نفر از مصدومین ترافیکی و چهار هزار و ۸۴۷ نفر از مصدومین غیرترافیکی است.

مسعود قلعه‌سفیدی، رئیس اورژانس کرمانشاه، اظهار کرد: از ابتدای خردادماه تا این لحظه ۱۷۳ فوتی بر اثر حوادث ترافیکی و غیرترافیکی داشتیم که ۱۵ مورد از این فوتی‌ها مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

وی افزود: تعداد مصدومین در خرداد ماه۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته در خرداد ماه ۱۴۰۲، ۲۱/۴۴ درصد افزایش داشته است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در کل هفت هزار و ۵۲۷ مورد ماموریت شهری، جاده ای، ترافیکی و غیر ترافیکی در خرداد ۱۴۰۳ داشتیم که این آمار نسبت به خرداد ماه ۱۴۰۲، ۱۱/۲۶ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: از ۱۵ آمار فوتی حوادث ترافیکی، چهار نفر از استان کرمانشاه و یازده نفر از شهرستان های استان کرمانشاه بوده‌اند که دوازده نفر از این تعداد مذکر و سه نفر مونث بوده است.

قلعه سفیدی عنوان کرد: از تعداد ۶ هزار و ۵۹۵ نفر مصدومین، چهار هزار و ۲۵۴ نفر انتقال به بیمارستان و ۱۷۳ نفر قبل از رسیدن تکنسین فوت کرده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از حوادث غیر ترافیکی هشت مورد احیا حین انتقال به بیمارستان انجام گرفته است و از حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی ۸۶۲ مورد در محل درمان شده اند.

آخرین خبر کرمانشاه در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today