نماد آخرین خبر

مراسم بزرگداشت اربعین شهدای خدمت در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
مراسم بزرگداشت اربعین شهدای خدمت در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد

ایرنا/ مراسم بزرگداشت اربعین شهادت خادم الرضا حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت روز یکشنبه با حضور رئیس و هیأت رئیسه دانشگاه، جمعی از استادان، مدیران و کارکنان دانشگاه رازی در سالن جلسات حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه رازی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه خادم‌الرضا شهید رئیسی در سخنانی اظهار کرد: اخلاص و کار جهادی شهید رئیسی توقع ما را از ریاست جمهوری بالا برده است.
وی افزود: وقتی به شخصیت شهدای گرانقدری همچون شهید صیاد شیرازی، شهید بهشتی، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید رئیسی نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که آنچه باعث شد این عزیزان به فیض شهادت نائل آیند، «اخلاص» بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی رمز خستگی‌ناپذیری و از خصوصیات بارز اخلاقی شهدای خدمت را «اخلاص» و «کار جهادی برای رضای خداوند» دانست و افزود: شهید رئیسی از سوی برخی در فضای مجازی آماج تهمت‌ها و توهین‌های ناروا قرار گرفت. مقام معظم رهبری نیز در بیانات خود فرمودند: «بعد از فقدان این عزیز دیدم تقریبا همه روزنامه‌ها و مطبوعات و در فضای مجازی و اشخاص گوناگون از جریان‌های مختلف از او حرف می‌زنند و تمجید می‌کنند دلم برای رئیسی سوخت؛ در زمان حیات او آنها حاضر نبودند یک کلام از این حرف‌ها را بزنند».
وی با اشاره به روایتی از حضرت زهرا(س) بیان کرد: شهید رئیسی مصداق بارز این روایت حضرت زهرا(س) هستند که فرمودند: «مَنْ أصْعَدَ إلی اللّهِ خالِصَ عِبادَتِهِ، أهْبَطَ اللّهُ عَزَّوَجَلَّ لَهُ أفْضَلَ مَصْلَحَتِهِ»؛ هرکس عبادات و کارهای خود را خالصانه برای خدا انجام دهد، خداوند بهترین مصلحت‌ها و برکات خود را برای او تقدیر می‌نماید.
حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی با بیان اینکه دنیا شاهد بدرقه میلیونی و تشییع باشکوه شهید رئیسی و دیگر شهدای خدمت بود، افزود: اخلاص و کار برای خدا نیرو و توان خاصی به شهید رئیسی داده بود، آن شهید گرانقدر هرگز به توهین‌ها و اهانت‌های افراد مغرض پاسخ نداد و در همه شرایط جانب ادب و احترام را نگه داشتند.

آخرین خبر کرمانشاه در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today