نماد آخرین خبر

تنش آبی گریبان‌گیر ۸ شهر استان زنجان

منبع
فارس
بروزرسانی
تنش آبی گریبان‌گیر ۸ شهر استان زنجان

فارس/ مدیرعامل شرکت آب زنجان گفت: از ۲۱ شهر استان ۸ شهر از جمله زنجان، ابهر، خرمدره، قیدار، کرسف، سهرورد، ماهنشان و آب‌بر دارای تنش آبی هستند.

محمد‌علی نادرخانی، مدیرعامل شرکت آب ‌و‌ فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه سیاست مهم شرکت آبفا مدیریت تقاضا است که بتواند بخشی از نیاز آبی جدید را تامین کند، اظهار داشت: در این راستا پروژه‌های مختلفی تعریف شده است که بخشی بر عهده شرکت آبفا است و بخشی هم با اجرای پروژه‌های زون‌بندی و مدیریت فشار می‌باشد که تقریبا در شهرها با پیشرفت بالای ۸۰ درصد پروژه‌ها را به اتمام رسانده‌ایم که نتیجه آن کاهش هدر رفت و کاهش حوادث و ...در حوزه آب شرب شده است.

مدیرعامل شرکت آب ‌و‌ فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه بخشی از مدیریت تقاضا مربوط به مدیریت مصرف است، گفت: اصلاحات رفتاری، اصلاحاتی بسیار بی هزینه است که در مصرف آب باید این مهم اتفاق بیفتد.

وی به بارش‌های که در فصل بهار شاهد بودیم اشاره کرد و گفت: زمستان شاهد بارش برف چندانی نبودیم که موجب نفوذ و جذب منابع آب زیر زمینی شود بنابراین تابستان پر تنشی را سپری خواهیم کرد.

نادرخانی با اشاره به اینکه شرکت آبفا در مجموع برای یک میلیون ۱۴۳ هزار نفر در شهر و روستا خدمات ارائه می‌کند، تصریح کرد: همه شهرهای استان و ۹۲ روستای آن زیر پوشش خدمات شرکت آبفا هستند.

آخرین خبر زنجان در اینستاگرام :
https://instagram.com/zanjan_today