نماد آخرین خبر

کلاهبرداران 40 میلیاردی در بانه دستگیر شدند

منبع
فارس
بروزرسانی
کلاهبرداران 40 میلیاردی در بانه دستگیر شدند

فارس/ فرمانده انتظامی کردستان از دستگیری اعضای باند 4 نفره کلاهبردار در فضای مجازی با 40 میلیارد ریال در بانه خبر داد.

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان بانه مبنی بر کلاهبرداری از طریق ارسال پیامک لینک آلوده، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس فتا بانه با اشراف اطلاعاتی و اقدامات هوشمندانه اعضای یک باند 4 نفره در این خصوص شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: اعضای این باند 4 نفره که در داخل استان و استان‌های همجوار اقدام به کلاهبرداری کرده بودند پس از هماهنگی با مراجع قضائی در چند عملیات ضربتی دستگیر شدند.

سردار آزادی با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهمان به 40 میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند، گفت: این باند با ارسال 21 هزار پیامک جذاب و فریبنده خرید ار بازار بانه که حاوی لینک آلوده حاوی آدرس اینترنتی بوده از 2 هزارو 300 نفر اقدام به کلاهبرداری کرده اند.

وی افزود: از این باند کلاهبردار 30 عدد سیمکارت، 40 دستگاه گوشی همراه، 79 کارت بانکی ، 120 گرم طلاجات و یک میلیارد و 390 میلیون ریال وجه نقد و چند رایانه و مودم کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه پلیس برابر قانون قاطعانه با مخلان آرامش مردم برخورد می کند، گفت: متهما ن به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online