نماد آخرین خبر

رتبه نخست کرمانشاه در نوسازی واحدهای روستایی

منبع
تسنيم
بروزرسانی
رتبه نخست کرمانشاه در نوسازی واحدهای روستایی

تسنیم/ مدیرکل بنیاد مسکن کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه در دولت شهید رئیسی از نظر نوسازی واحدهای فرسوده روستایی رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

شمس‌الله خدادادی، مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه اظهار داشت: اجرای طرح هادی در 685 روستای سطح استان با اعتباری بیش از 6263 میلیارد ریال از اقدامات دولت سیزدهم است که جهش 10 برابری را نشان می‌دهد.

وی عنوان کرد: نوسازی و مقاوم‌سازی 74 درصد واحدهای مسکونی در 2532 روستای دارای سکنه استان از دیگر اقدامات دولت سیزدهم است که استان کرمانشاه از این نظر رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه گفت: واگذاری، تکمیل و ساخت تعداد 576 واحد مسکن شهری و اقشار کم‌درآمد و تهیه طرح و عملیات ساخت 4380 نهضت ملی مسکن از دیگر اقدامات انجام شده در دولت شهید رئیسی است.

خدادادی از آغاز ساخت 54 هزار واحد مسکونی در استان در دولت شهید رئیسی خبرداد و افزود: همچنین در این دولت 3500 هکتار زمین شهری و روستایی برای ساخت مسکن تأمین شد.

وی افزود: تأمین 10 هزار قطعه زمین مسکن روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت از دیگر اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در دولت سیزدهم است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه بیان کرد: فرایند اجرای عملیات آماده سازی زمین بیش از 11 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در قالب پروژه‌های بنیاد ساخت و گروه ساخت در استان کرمانشاه توسط این نهاد مقدس در دولت سیزدهم صورت پذیرفت.

آخرین خبر کرمانشاه در اینستاگرام :
https://www.instagram.com/kermanshah.today