نماد آخرین خبر

برگزاری نخستین یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی و امنیتی استان یزد

منبع
ايرنا
بروزرسانی

ایرنا/ نخستین یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی استان یزد، دوشنبه شب با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، جمعی از مسئولان و خانواده های معظم شهدا برگزار شد.

مدیر کل اطلاعات استان یزد در این آیین با گرامیداشت روز مباهله و یاد و خاطره شهدای امنیت و جامعه اطلاعاتی استان اظهار داشت: این روز حقانیت اهل بیت را در مقابل اصحاب فریب نشان داد و باید با روشنگری این بینش را در جامعه ارتقا دهیم.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله صدوقی با ذکر خاطره‌ای از رهبر انقلاب در باره دیدار با شهید صدوقی در دوران قبل از انقلاب در یزد افزود: اگر با مردم باشیم و اخلاص و ایمان داشته باشیم، نزد مردم عزت می‌یابیم.

وی یادآور شد: این همایش اولین یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی استان است و امروز جامعه اطلاعاتی جا پای شهدای این صحنه گذاشته و با حمایت و دعای خیر خانواده های شهدا این مسیر برای سربازان گمنام امام زمان عجل الله هموار می‌شود.

در ادامه این آیین که با شعرخوانی صابر خراسانی و پخش کلیپ از شهدای استان یزد همراه بود، حسین یکتا از یادگاران و راویان حماسه‌های دفاع مقدس، با بیان خاطراتی از شهدای اطلاعات و عملیات دفاع مقدس یادآور شد: خون فرزندان شهید ایران اثرگذار شده و امروز جبهه مقاومت از اخلاص آنان الگو می‌گیرد.

در این آیین ضمن خاطره گویی از دوران دفاع مقدس، شعر و مرثیه خوانی برای اهل بیت علیها السلام و شهدای خدمت، از خانواده‌های شهدای جامعه اطلاعاتی یزد قدردانی به عمل آمد.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

آخرین خبر یزد در اینستاگرام :
https://instagram.com/yazd_today