نماد آخرین خبر

کشف ۲۲ تُن گوشت فاسد قبل از عرضه به بازار در غرب تهران

منبع
تسنيم
بروزرسانی
کشف ۲۲ تُن گوشت فاسد قبل از عرضه به بازار در غرب تهران

تسنیم/ رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از کشف ۲۲ تن و ۳۵۰ کیلوگرم گوشت گوسفندی فاسد قبل از عرضه به بازار خبر داد و گفت: ارزش گوشت فاسد کشف شده ۱۴۰ میلیارد ریال برآورد شد.

سرهنگ داریوش صادقی فرد، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف مقادیری گوشت فاسد اظهار کرد: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه یک محموله گوشت گوسفندی پس از گذشت چندین روز فاسد شده و عوامل واردکننده آن قصد توزیع گوشت‌های فاسد در بازار مصرف را دارند، بررسی موضوع با همکاری نمایندگان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و دامپزشکی شهرستان شهریار و شرکت پشتیبانی امور دامی، در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی پس از انجام تحقیقات لازم و بررسی صحت و سقم آن، به همراه نمایندگان اداره نظارت بر بهداشت عمومی و دامپزشکی شهرستان شهریار و شرکت پشتیبانی امور دامی با هماهنگی مقام قضایی، با ورود به کارگاهی در جاده آدران رباط کریم به سمت شهریار موفق به کشف 22 تن و 350 کیلوگرم گوشت گوسفندی فاسد شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش گوشت فاسد کشف شده را 140 میلیارد ریال برآورد کردند که در این راستا یک نفر دستگیر و جهت تحقیقات به پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران منتقل شد.

آخرین خبر تهران در اینستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran