نماد آخرین خبر

معابر و محلات کلان‌شهر تبریز پاک‌سازی می‌شود

منبع
ايمنا
بروزرسانی
معابر و محلات کلان‌شهر تبریز پاک‌سازی می‌شود

ایمنا/ طرح ضربتی پاک‌سازی معابر و محلات کلان‌شهر تبریز از سوی معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز هم‌زمان با فصل تابستان آغاز شده و در حال اجرا است.

یکی از اقدامات مهم شهرداری‌ها نحوه نگهداشت شهر است که نقش مهمی در پاکیزگی شهر و افزایش رضایت شهروندان دارد، با آغاز فصل تابستان و در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان تبریزی، طرح ضربتی پاک‌سازی معابر و محلات در نقاط مختلف سطح شهر از سوی معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز در حال اجرا است.
اجرای طرح ضربتی پاک‌سازی حاشیه اتوبان کسایی
هادی بدری، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح ضربتی پاک‌سازی حاشیه اتوبان شهید کسایی اظهار کرد: با مشارکت معاونت‌های خدمات شهری منطقه ۳ و منطقه ۷ تبریز، پاک‌سازی حاشیه اتوبان شهید کسایی به‌صورت ضربتی اجرا شد.
وی افزود: جمع‌آوری زباله و نخاله‌های پیرامون اتوبان شهید کسایی، پاک‌سازی و شست‌وشو تابلوهای راهنمایی و انتظامی، دفع علف‌های هرز و حذف زوائد بصری از آیتم‌های مورد اجرا در قالب این طرح ضربتی بود.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز عنوان کرد: رسیدگی به وضعیت تنظیف و پاک‌سازی معابر شهر از موضوعات بسیار با اهمیتی است که به صورت روزانه توسط خادمان مردم تبریز در خدمات شهری در دستور کار قرار دارد.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در ادامه تصریح کرد: در بعضی موارد شاهد رهاسازی نخاله در حاشیه اتوبان و ایجاد مشکلات در این باره هستیم که این امر موجب ایجاد نازیبایی بصری و به خطر انداختن بهداشت‌عمومی، ایجاد هزینه برای شهر و نابودی محیط زیست می‌شود که در صورت مشاهده برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
جمع‌آوری ۲۵ تن نخاله از زمین‌های خالی کوی سینا خطیب و شنب غازان
رضا جان‌فشان نوبری شهردار منطقه ۶ تبریز نیز از جمع‌آوری ۲۵ تن نخاله و همسطح‌سازی زمین‌های خالی در خطیب و شنب غازان خبر داد و گفت: به‌منظور حفظ بهداشت، زیباسازی منظر شهری و محیط زیست، طرح ضربتی پاک‌سازی و جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و عمرانی موجود در زمین‌های خالی کوی سینا خطیب و شنب غازان به صورت گسترده توسط معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز اجرا شد.
وی افزود: با توجه به دپوی خاک و نخاله در این مکان، عوامل این معاونت با اجرای عملیات طرح ضربتی، بیش از ۲۵ تن نخاله از مسیر خیابان خطیب و شنب غازان جمع‌آوری و پاک‌سازی کردند.
شهردار منطقه ۶ تبریز ادامه داد: این طرح ضربتی با هدف زیباسازی و خدمات‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به شهروندان در کنار توجه به الگوهای زیست محیطی و بهداشت شهری انجام شد.
جان‌فشان نوبری تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم به‌منظور حفظ بهداشت محیطی و پاکیزگی شهر از تخلیه هرگونه نخاله در زمین‌های خالی سطح شهر خودداری کنند، زیرا این موضوع آسیب‌های بهداشتی زیادی برای شهروندان به دنبال دارد.

آخرین خبر آذربایجان شرقی در اینستاگرام :
instagram.com/EAzerbaijan_Today