نماد آخرین خبر

واژگونی پژو بر اثر برخورد با گاردریل در آزادراه قزوین - رشت

منبع
ايمنا
بروزرسانی
واژگونی پژو بر اثر برخورد با گاردریل در آزادراه قزوین - رشت

ایمنا/ رئیس پلیس راه استان قزوین از واژگونی سواری پژو ۲۰۷ بر اثر برخورد با گاردریل با یک کشته و یک مجروح در این حادثه خبر داد.

فرهاد ذاکری‌منش، رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - رشت حوالی مجتمع آفتاب درخشان، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه به محل اعزام شدند.
وی افزود: در این حادثه سواری پژو ۲۰۷ که با یک سرنشین در حال تردد بوده پس از برخورد با گاردریل واژگون شده است.
رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از توجه نکردن به جلو اعلام شده است، خاطرنشان کرد: سرنشین خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و راننده نیز توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.
ذاکری‌منش از توقیف یک دستگاه وانت نیسان و کشف یک هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در محور ساوه - بوئین زهرا خبر داد و تصریح کرد: در پی کسب خبری مبنی بر حمل سوخت قاچاق به وسیله یک دستگاه وانت نیسان از محورهای مواصلاتی شهرستان بوئین زهرا، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: خودرو مورد نظر که از محور «ساوه» به «بوئین زهرا» در حال تردد بوده است متوقف و در بازرسی از آن یک هزار و ۸۰۰ لیتر گازوئیل کشف شد.
فرمانده پلیس راه استان قزوین با اشاره به اینکه سوخت کشف شده مجوزی از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نداشته است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

آخرین خبر قزوین در اینستاگرام :
https://instagram.com/qazvin_today