نماد آخرین خبر

مشارکت ۵۳ درصدی بانوان خراسان شمالی در انتخابات ریاست‌جمهوری

منبع
ايرنا
بروزرسانی
مشارکت ۵۳ درصدی بانوان خراسان شمالی در انتخابات ریاست‌جمهوری

ایرنا/ استاندار خراسان شمالی گفت: ۵۳ درصد بانوان این استان در چهاردهمین انتخابات دور نخست ریاست جمهوری مشارکت داشتند که جای بس افتخار است.

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی در دومین کنگره بانوان تاثیرگذار خراسان شمالی اظهارکرد: بانوان از مهم ترین ارکان کشور هستند که در سایه رهبری فعالیت دارند و بسیار مورد هجمه دشمنان قرار دارند.

وی با اشاره به هجمه دشمنان به زنان و مادران ایرانی افزود: نقش بی بدلیل زنان مشهود است و معاندین قصد دارند ریشه اصلی تربیت فرزندانی که هشت سال دفاع مقدس را پشتیبانی کردند خشک کنند.

استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: بانوان تأثیرگذار در جامعه علاوه بر ایفای نقش مادری و همسری در خانواده برای جامعه نیز تأثیرگذار هستند و چنانچه در جامعه تغییری ایجاد شود، پاشنه آشیل توسط مادر و بانوان شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه نقش بانوان در تمام عرصه بی بدلیل است ادامه داد: امروز دشمنان زن را مورد هجمه قرار داده و از آن استفاده ابزاری می کنند اما ابهت زن بسیار بالا است و ما همواره از زنانی که شیرمردانی برای حفظ و حراست از ممکلت نظام اسلامی خلق می کنند حمایت می کنیم.

حسین نژاد با اشاره به انتخابات پیش روی دور دوم ریاست جمهوری تاکید کرد: مشکلات و فشارهای اقتصادی نباید در افکار ملت تاثیرگذار باشد، در انتخابات ابتدا مشارکت و بعد انتخاب فرد اصلح مدنظر است.

وی گفت: تمام تحریم ها و مشکلات را تحمل می کنیم و مطمئن هستیم پیروزی از آن ما است.

آخرین خبر خراسان شمالی در اینستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today