نماد آخرین خبر

۴۰ کلاس درس در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۴۰ کلاس درس در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید

ایرنا/ ۴۰ کلاس درس با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال در استان خراسان جنوبی با حضور ویدئوکنفرانسی سرپرست ریاست جمهوری به بهره‌برداری رسید.

به مناسبت چهلمین روز شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ۹۵۰ پروژه آموزشی در سراسر کشور که یادگار دیگری از تلاش‌های بی وقفه رئیس جمهور شهید است، روز سه شنبه با حضور ویدئو کنفرانسی "محمد مخبر" سرپرست ریاست جمهوری افتتاح شد.
مراسم افتتاح این پروژه‌ها در خراسان جنوبی با حضور معاون عمرانی استاندار و شماری از مدیرانی استانی در مدرسه مریم بیرجند برگزار شد و سالن چند منظوره حضرت فاطمه الزهرا(س) به نمایندگی از سایر پروژه‌های آموزشی و پرورشی خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در این مراسم گفت: سالن چند منظوره مدرسه مریم شهر بیرجند با زیربنای ۱۵۰ متر مربع به همت دولت سیزدهم و مشارکت یکی از خیرین ساخته شده است.
سید علیرضا موسوی‌نژاد با گرامیداشت یاد شهدای خدمت اضافه کرد: باید امور کشور را به دست امانتداران امین و صالح بسپاریم پس در روز جمعه ۱۵ تیر ماه با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح سکان کشور را به بهترین فرد بسپاریم.
معاون فنی و اجرایی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی هم گفت: ۴۰ کلاس درس در استان با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال امروز همزمان با سراسر کشور و با حضور ویدئوکنفرانسی سرپرست ریاست جمهوری به بهره‌برداری رسید.
حسن رضا بهروزی گفت: این تعداد کلاس درس در قالب ۱۲ پروژه با زیربنای چهار هزار و ۴۴۰ متر مربع احداث شد.
وی با اشاره به اجرای ۵۷۰ پروژه آموزشی در دولت سیزدهم که حدود سه برابر پروژه‌های چهار سال دولت دوازدهم است، ادامه داد: سالن چند منظوره مدرسه مریم بیرجند که امروز به نمایندگی از سایر پروژه‌ها افتتاح شد با زیربنای ۱۵۰ متر مربع ساخته شده است.
 

آخرین خبر خراسان جنوبی در اینستاگرام :
https://instagram.com/skhorasan_today