نماد آخرین خبر

ماموستا بهمنی: مشارکت حداکثری در انتخابات ایران قوی را تحقق می‌بخشد

منبع
فارس
بروزرسانی
ماموستا بهمنی: مشارکت حداکثری در انتخابات ایران قوی را تحقق می‌بخشد

فارس/ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ایران با حضوری پر شور در انتخابات و انتخاب اصلح‌ترین شخص‌ ضمن تاثیرگذاری بر سرنوشت خود و جامعه زمینه تشکیل دولت انقلابی و مسئولیت‌پذیر در راستای تحقق هدف والای ایران قوی و مقتدررا فراهم کنند.

ماموستا بهمنی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم باید با استفاده از حق قانونی خود، با انتخاب اصلح و درست کسی را انتخاب کنند که پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور و استان را رقم بزند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امیدوارم همه کارکنان ادارات، اقشار مختلف مردم و جامعه روحانیت، ورزشکاران نخبگان، فرهنگیان و بازاریان در دومین مرحله انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌ جمهوری شرکت کنند، افزود: شأن حضور مردم در تعیین سرنوشت خود یک شأن نمایشی و تشریفاتی نیست، مردم با حضور در انتخابات‌ها، قدرت و اراده خود را در عرصه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌های کشور نشان می‌دهند.

بهمنی با اشاره به مشارکت حداکثری مردم ایران اسلامی خاصتا مردم ولایی و انقلابی کردستان در انتخابات‌های مختلف در طول 45 سال از پیروزی انقلاب اظهار کرد: انتخابات جمعه پیشرو یکی از حساس‌ترین انتخابات در تاریخ انقلاب اسلامی است چرا که امروز دشمنان به شدت روی جلوگیری از مشارکت مردم در این عرصه سرنوشت‌ساز مانور می‌دهند و در حال سم‌پاشی هستند.

وی با تاکید براینکه همه باید در روز جمعه پای صندوق‌های رای بیایند و انتخاباتی پرشور و آگاهانه رقم بزنند، اضافه کرد: از عموم مردم به ویژه جامعه روحانیت دعوت می‌کنیم بار دیگر در انتخاباتی که مظهر جمهوریت نظام است، حضوری پر شور داشته و با انتخاب شخص اصلح‌ ضمن تاثیرگذاری بر سرنوشت خود و جامعه زمینه تشکیل دولت انقلابی و مسئولیت‌پذیر در راستای تحقق هدف والای ایران قوی و مقتدررا فراهم سازند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم ایران بخصوص استان کردستان در روز جمعه با حضور پرشور پای صندوق‌های اخذ رای برگ زرین دیگری را در کارنامه افتخارات انقلابی خود رقم می‌زنند، گفت: رای دادن حق تک تک ملت ایران و تکلیف است، بی شک ما ملت ایران این حق را داریم در سرنوشت خود و آینده کشور سهیم باشیم.

آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online