نماد آخرین خبر

آموزش ۱۷۹۷ مهارت‌آموز در مراکز فنی‌وحرفه‌ای بروجرد

منبع
فارس
بروزرسانی
آموزش ۱۷۹۷ مهارت‌آموز در مراکز فنی‌وحرفه‌ای بروجرد

فارس/ رئیس مراکز فنی و حرفه‌ای بروجرد گفت: ۱۷۹۷ نفر مهارت‌آموز در سه‌ماهه اول امسال آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای را در مراکز دولتی و آموزشگاه‌های آزاد فراگرفتند.

عزیزالله قائد رحمت، رئیس مراکز فنی و حرفه‌ای بروجرد اظهار کرد: ۱۷۹۷ نفر کارآموز در سه‌ماهه اول امسال آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای را در مراکز دولتی و آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای شهرستان بروجرد فراگرفتند.

وی اظهار داشت: از تعداد کل افرادی که آموزش‌های مهارتی را فراگرفتند تعداد ۵۶۰ نفر در آموزشگاه‌های آزاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند.

رئیس مراکز فنی و حرفه‌ای بروجرد گفت: در سه‌ماهه اول امسال ۱۵۴ از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و دانشجویان نیز آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای را در مراکز جوار دانشگاهی و دولتی فراگرفتند.

قائد رحمت افزود: همچنین در این مدت ۱۹ نفر از زنان سرپرست خانوار و ۱۶۴ نفر از زندانیان توسط فنی و حرفه‌ای مهارت‌های لازم را فراگرفته‌اند.

وی اظهار داشت: فنی و حرفه‌ای بروجرد در سه‌ماهه اول امسال ۷۰ نفر را در سکونت‌های غیررسمی و ۱۰۲ نفر را در مناطق روستایی و مناطق محروم شهری آموزش داده است.

رئیس مراکز فنی و حرفه‌ای بروجرد گفت: ۲۶۳ نفر از سربازان وظیفه در پادگان‌های مستقر در شهرستان بروجرد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فراگرفتند.

قائد رحمت افزود: همچنین در این مدت ۴۵ نفر از شاغلین بنگاه‌های اقتصادی و ۴۲۱ نفر از متقاضیان مهارت‌آموزی در فنی و حرفه‌ای آموزش‌های لازم را فراگرفتند.

وی با اشاره به فعالیت‌های تاربستانی فنی و حرفه‌ای بروجرد اظهار داشت: اجرای طرح مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت برای سنین ۱۲ تا ۲۱ سال در رشته‌های مختلف فنی برگزار می‌شود.

رئیس مراکز فنی و حرفه‌ای بروجرد گفت: از دیگر برنامه‌ها همکاری با اتحادیه زنبورداران شهرستان بروجرد جهت برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک و همچنین آماده‌سازی مراکز فنی و حرفه‌ای جهت برگزاری برنامه‌های هفته ملی مهارت که از ۶ تا ۱۲ مرداد اجرا خواهد شد. 

آخرین خبر لرستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/lorestan_todayy