نماد آخرین خبر

تصاویر استقبال خوزستانی‌ها از شهید مجید دیوانی

منبع
فارس
بروزرسانی

فارس/ آیین استقبال از پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم مجید دیوانی با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در آبادان برگزار شد.

آیین استقبال از پیکر پاک و مطهر شهید مجید دیوانی از شهدای مدافع حرم شهرستان خرمشهر در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان برگزار شد که اهالی خرمشهر و آبادان فرزند شهید خود را در آغوش گرفتند.

خانواده معظم شهید محمدرضا عسکری‌فرد از شهدای مدافع حرم شهرستان خرمشهر نیز در آیین استقبال از پیکر پاک شهید مجید دیوانی در فرودگاه آبادان حضور داشتند.

حجت‌الاسلام محمدجواد عادل‌پور امام‌جمعه خرمشهر نیز با حضور در فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان از پیکر پاک و مطهر شهید القدس مجید دیوانی استقبال کرد.

جمعی از شیوخ و عشایر عرب خوزستان نیز در آیین استقبال از پیکر مطهر شهید مجید دیوانی شرکت کردند.

احسان عباس‌پور فرماندار ویژه آبادان و مسعود خواست‌خدایی فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر نیز در آیین استقبال از پیکر پاک شهید مجید دیوانی حضور یافتند.

شهید مدافع حرم مجید دیوانی که به عنوان نیروی مستشار ایرانی در سوریه حضور داشت بر اثر حملات هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به المزه سوریه مجروح و در بیمارستان بستری شد.

این مدافع حرم پس از تحمل چند روز درد و رنج مجروحیت، روز پنج‌شنبه ۱۲ مهرماه سال ۱۴۰۳ به فیض شهادت نائل آمد و به یاران شهیدش پیوست.

آخرین خبر خوزستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan.today