نماد آخرین خبر

انهدام ۱۲ باند سارقین در خراسان‌‌شمالی

منبع
فارس
بروزرسانی
انهدام ۱۲ باند سارقین در خراسان‌‌شمالی

فارس/ فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی گفت: ۱۲ باند سارقین که شامل ۳۱ نفر سارق و ۵ مال‌خر بودند، دستگیر شدند که ۱۳۹ پرونده را شامل می‌شود.

سردار سعید مطهری زاده، فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی اظهار کرد: کشف سرقت در خراسان شمالی ۴۵ افزایش داشته است که این آمار نسبت به سال گذشته ۶۳ درصد افزایش داشته و در کشور رتبه اول را کسب کرده‌ایم.

وی گفت: تعداد دستگیرشدگان در حوزه سرقت ۷۸۵۱ نفر است.

فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی افزود: ۱۲ باند سارقین که شامل ۳۱ نفر سارق و ۵ مال‌خر بودند، دستگیر شدند که ۱۳۹ پرونده را شامل می‌شود.

این مقام انتظامی تأکید کرد: اگر مال‌خری نباشد امکان اینکه سرقت انجام شود کم است زیرا سارقین وقتی می‌دانند مال‌خری هست تا اموال مسروقه را بخرد، سرقت می‌کنند به همین جهت اقدامات خوبی جهت مواجهه با مال‌خرها انجام‌گرفته است.

وی ادامه داد: مال‌خرهای بدون مجوز پلمب شده و کسانی که مجوز دارند نیز باید حتماً دفتر ثبت خریدوفروش داشته باشند و ساعت کاسبی نیز برای آنها مشخص شده است، همچنین برنامه‌ریزی داریم تا مکانی برای آنها در خارج از شهر ایجاد کنیم.

سردار مطهری زاده بیان داشت: طی ۶ ماه اخیر ۲۱ طرح مقابله با سارقین انجام‌گرفته که طی این طرح‌ها ۸۸ نفر سارق و ۳۱ نفر مال‌خر دستگیر شده و ۲۱۱ پرونده منجر به کشف سرقت انجام‌گرفته است. 

آخرین خبر خراسان شمالی در اینستاگرام :
https://instagram.com/bojnord_today