نماد آخرین خبر

پایان بازگشت حدود 8 هزار حاجی به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
پایان بازگشت حدود 8 هزار حاجی به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

باشگاه خبرنگاران/ مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: عملیات بازگشت هفت هزار و ۸۹۷ نفر از حاجیان کشور به فرودگاه شهید بهشتی این استان پایان یافت.

ابوذر ضیایی، مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان اظهار کرد: با ورود آخرین پرواز از جده یکشنبه شب هفدهم تیر، عملیات حج تمتع امسال در این فرودگاه پایان یافت.
ابوذر ضیایی افزود: این زائران با ۳۳ پرواز در مدت  ۱۰ تا ۱۷ تیر از سرزمین وحی وارد فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان شدند.
او گفت: فرودگاه اصفهان در عملیات رفت و برگشت حج تمتع سال جاری با انجام ۶۶ پرواز و خدمت رسانی به بیش از ۱۵ هزار و ۷۰۰ زائر خانه خدا، رتبه سوم را در بین سایر فرودگاه‌های برگزار کننده عملیات حج در کشور کسب کرد.
مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان افزود: اجرای موفق عملیات حج و افزایش رضایتمندی حاجیان از خدمات و تسهیلات ارائه شده در فرودگاه اصفهان، مرهون تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی همه دست اندرکاران قسمت‌های مختلف فرودگاه است.
او از هم افزایی و مشارکت شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، یگان حفاظت هواپیمایی، پلیس فرودگاه، بخش گذرنامه، بهداشت مرزی، حج و زیارت استان، گمرک، بانک ملی، اورژانس، اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان و سایر سازمان‌ها و بخش‌های خدمت رسان که در برگزاری عملیات حج سال جاری ایفای نقش نمودند، قدردانی کرد.
با نخستین پرواز از جده به اصفهان در ساعت ۱۲:۱۰ یکشنبه ۱۰ تیر عملیات بازگشت حاجیان به فرودگاه شهید بهشتی آغاز شد که تا دیشب ادامه داشت.
در مجموع ۵۶ کاروان اعزام شده از استان‌های اصفهان و چهار محال و بختیاری طی ۳۳ پرواز توسط شرکت هواپیمایی "ایران ایر" به این فرودگاه بازگشتند.
بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر در قالب ۶۱۴ کاروان از ۲۱ ایستگاه پروازی سطح کشور برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام شده بودند.

آخرین خبر اصفهان در اینستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today