نماد آخرین خبر

سارقان ۴۷ فقره سرقت در تبریز دستگیر شدند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سارقان ۴۷ فقره سرقت در تبریز دستگیر شدند

ایرنا/ فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: به دنبال دستگیری ۲ سارق اماکن خصوصی در تبریز، ۴۷ فقره سرقت به ارزش ۶۰ میلیارد ریال کشف شد.

سردار علی محمدی، فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی اظهار کرد: به دنبال بروز چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح این شهرستان و با توجه به ایجاد نگرانی در بین شهروندان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی اظهار کرد: کارآگاهان با بررسی آثار بجا مانده از سارقان و تحلیل داده های موجود و به کارگیری شیوه های نوین کشف علمی جرائم، هویت متهم اصلی را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: پس از شناسایی مخفیگاه متهم، با اخذ مجوز از مرجع قضایی در عملیات پلیسی متهم به هویت معلوم دستگیر و برای بررسی های تخصصی به پلیس آگاهی استان تحویل شد.
سردار محمدی، با بیان اینکه متهم در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب بزه بود، ادامه داد: در بررسی های تکمیلی مشخص شد متهم دستگیر شده دارای چند فقره سابقه کیفری موثر در رابطه با سرقت بوده که در بازجویی های فنی به ناچار لب به اعتراف گشود.
وی یادآور شد: متهم به ۴۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در تبریز اعتراف و همدست خود را نیز معرفی کرد که متعاقب آن، دیگر متهم پرونده نیز دستگیر و برای کشف حقیقت و روشن شدن زوایای پنهان جرم، متهمان تحت تحقیقات تخصصی کارآگاهان قرار گرفتند.
محمدی، با اشاره به کشف اموال مسروقه و استرداد آنان به مال باختگان، افزود: متهمان برای دادرسی به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار تامین کیفری متناسب روانه زندان شدند.

آخرین خبر آذربایجان شرقی در اینستاگرام :
instagram.com/EAzerbaijan_Today