نماد آخرین خبر

تغییر طرح و رنگ لباس فرم مدارس در قزوین ممنوع شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
تغییر طرح و رنگ لباس فرم مدارس در قزوین ممنوع شد

باشگاه خبرنگاران/ مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تغییر در طرح و رنگ لباس فرم مدارس ممنوع است و این کار باعث تحمیل هزینه اضافی به اولیا می‌شود.

نقی سیاهکالی مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: دقت داشته باشید در بحث ساماندهی نیروی انسانی اولویت با کلاس درس است؛ پس از تکمیل کلاس درس باید به بخش‌های دیگر نیرو اختصاص یابد.
وی افزود: تغییر در طرح و رنگ لباس فرم مدارس ممنوع است و این کار باعث تحمیل هزینه اضافی به اولیا می‌شود، بنابراین دانش‌آموزان می‌توانند از لباس فرم سال گذشته خود در سال تحصیلی جدید استفاده کنند.
سیاهکالی مرادی تأکید کرد: با وجود تأکیدات فراوان باز در برخی موارد مشاهده می‌شود هنگام ثبت‌نام یا تحویل کارنامه مبلغ اضافه بر هزینه کتاب و بیمه از اولیا مطالبه و دریافت می‌شود، با مدیران متخلف تا مرحله لغو ابلاغ برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی طی دو ماه آینده و لزوم اطلاع‌رسانی به اولیا گفت: استفاده مدارس از پیام‌رسان‌های خارجی ممنوع است و امر اطلاع‌رسانی باید در بستر پیام‌رسان‌های داخلی با اولویت پیام‌رسان اختصاصی شاد انجام شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: همه بخش‌های آموزش وپرورش استان باید با وحدت رویه و همدلی مدارس را آماده بازگشایی کنند تا اولیا با کمترین دغدغه فرزندان خود را رهسپار مسیر علم‌آموزی کنند.

آخرین خبر قزوین در اینستاگرام :
https://instagram.com/qazvin_today