نماد آخرین خبر

عامل قتل راننده اینترنتی: زن مقتول 20 میلیون بیعانه داد شوهرش را بکشم!

منبع
ايران
بروزرسانی
عامل قتل راننده اینترنتی: زن مقتول 20 میلیون بیعانه داد شوهرش را بکشم!

ایران/ مرد جوانی که به اتهام قتل راننده تاکسی اینترنتی دستگیر شده مدعی است همسر مقتول به او 20 میلیون تومان داده تا شوهرش را بکشد.

چند روز قبل زن میانسالی به اتهام قتل همسرش که مردی 60 ساله و راننده تاکسی اینترنتی بود بازداشت شد. اما این زن که پرستار خانگی بود مدعی شد مردی جوان که برایش مزاحمت ایجاد می‌کرده شوهرش را کشته است.
گرچه زن میانسال مدعی بود که با همسرش مشکلی نداشته است اما تحقیقات کارآگاهان جنایی حکایت از آن داشت که وی با مردی به نام بهنام در تماس بوده و چند روز قبل از قتل، پولی نیز به حساب او واریز کرده است.
با شناسایی بهنام، بار دیگر تحقیقات از تنها مظنون پرونده صورت گرفت و این‌بار زن میانسال گفت: مدتی است که مردی به نام بهنام مزاحم من می‌شود و می‌گوید به من علاقه دارد. وقتی به او گفتم مزاحمم نشود مرا تهدید کرد که به همسرت می‌گویم با من در رابطه هستی. من هم از ترس این‌که همسرم با دروغ‌های بهنام به من بدگمان نشود، مدام با او در جدال بودم. شب حادثه هنگامی که خواستم برای تزریق به خانه یکی از بیماران بروم، بهنام را در خیابان دیدم و او دوباره برایم ایجاد مزاحمت کرد. از او خواستم مزاحمم نشود و داشتم با او صحبت می‌کردم که ناگهان همسرم من و بهنام را با هم دید. او با دیدن این صحنه خیلی عصبانی شد و از من خواست به خانه بروم و من هم به ناچار آنجا را ترک کردم. لحظاتی بعد برای این‌که ببینم چه اتفاقی رخ داده به محل برگشتم و فهمیدم بهنام با شلیک گلوله همسرم را به قتل رسانده است.
همزمان کارآگاهان جنایی راهی خانه بهنام شده اما مرد جوان از همان شب جنایت ناپدید شده بود. بررسی‌ها نشان می‌داد بهنام از تهران خارج شده که مخفیگاه او را در شهرهای غربی کشور به دست آوردند. پس از هماهنگی‌های قضایی با بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی تهران، راهی شهری شدند که متهم در آنجا مخفی شده بود و درنهایت مرد جوان بازداشت شد.
بهنام در تحقیقات اولیه به قتل با همدستی همسر مقتول اعتراف کرد و به دستور بازپرس جنایی، متهمان در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار داده شده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

جنایت 200 میلیونی
مرد جوان در بازجویی‌ها مدعی شد همسر مقتول قرار بوده برای کشتن شوهرش به او 200 میلیون تومان بدهد و بعد از دریافت 20 میلیون تومان پیش پرداخت، نقشه را عملی کرده است.
با همسر مقتول چطور آشنا شدی؟
حدود چهار سال قبل بود که به یک بیماری مبتلا شدم و پزشک برایم چندین آمپول تجویز کرد. چون هر روز و ساعات خاصی باید تزریق انجام می‌دادم به دنبال کسی بودم که به خانه بیاید و برایم آمپول‌ها را تزریق کند. اطرافیان، این زن را به من معرفی کردند. کارش تزریقات بود. از همانجا با او آشنا شدم و کم کم برایم از زندگی و شوهرش گفت و این‌که با هم مشکل دارند.
چه شد که به فکر قتل افتادی؟
خودش پیشنهاد داد. او از همسرش راضی نبود، همسرش بازنشسته بود و به‌عنوان راننده اینترنتی کار می‌کرد. چند ماه قبل بود که پیشنهادش را داد، اما من خیلی راضی نبودم، در نهایت مرا وسوسه کرد که در ازای این جنایت پول خوبی به من خواهد داد و من هم قبول کردم.
چقدر بابت قتل همسرش قرار بود به تو بدهد؟
200 میلیون تومان و حتی 20 میلیون تومان هم به عنوان پیش پرداخت به من داد.
نقشه قتل چه بود؟
مقتول شب‌ها به پارک نزدیک خانه‌شان می‌آمد و راه می‌رفت. همسرش عکس او و مشخصاتش را داده بود و از من خواست زمانی که او به پارک می‌آید او را به قتل برسانم. آن شب من به کمین او ماندم و وقتی آمد در یک فرصت مناسب او را با شلیک گلوله کشتم.
همسرش هم آنجا بود؟
قرار نبود باشد، اما آمده بود سر و گوشی آب بدهد و ببیند چه خبر است.
اسلحه را از کجا آورده بودی؟
برای قتل خریده بودم و بعد از جنایت هم در باغچه خانه‌ام در تهران، مخفی کرده بودم که بعد از دستگیری، پلیس اسلحه را پیدا کرد.

آخرین خبر تهران در اینستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran