نماد آخرین خبر

چرایی پلمب مطب ٢ پزشک و یک داروخانه در جیرفت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
چرایی پلمب مطب ٢ پزشک و یک داروخانه در جیرفت

ایرنا/ شهردار جیرفت اعلام کرد: عاملان رهاسازی پسماندهای عفونی در خیابان شفای این شهر مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند و در این زمینه مطب ٢ پزشک و یک داروخانه با همکاری دادستانی پلمب شد.

هادی ربانی، شهردار جیرفت اظهار کرد: علاوه بر پلمب یک مطب که دیروز رخ داد، در چند روز گذشته هم یکی دیگر از پزشکان متخصص و یک داروخانه‌ شبانه روزی جیرفت که زباله‌های عفونی تولیدی مطب و محل کسب خود را در معابر رها کرده بودند با پیگیری شهرداری، دستور مقام قضایی و همکاری فرماندهی انتظامی پلمب شدند و پرونده در شعبه بازپرسی در حال رسیدگی است.
وی با بیان اینکه در این چند روز در مجموع ٢ مطب و یک داروخانه پلمب شده افزود: با توجه به اهمیت موضوع، معاون خدمات شهری با حضور در محل، جرم مشهود را صورتجلسه، اسناد و مدارک جمع آوری و برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارسال شد.
به گفته وی، شهرداری مطابق با مواد ۱۶ قانون پسماند و ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی تقاضای مجازات افراد خاطی را کرده است.
ربانی یادآور شد: خط قرمز شهرداری بهداشت عمومی است و در همین زمینه از شهروندان می خواهیم برای شهری زیبا و تمیز با شهرداری همکاری کنند.
به گزارش ایرنا جیرفت یکی از شهرهای گرمسیری جنوب کرمان به شمار می رود که این روزها گاهی دمای آن به ۴۶ درجه هم می رسد و این گرما می تواند شرایط را برای انتقال برخی بیماری ها فراهم کند، موضوعی که حساسیت شهرداری را برانگیخته است.

آخرین خبر کرمان در اینستاگرام :
Instagram.com/kerman__akhbar