نماد آخرین خبر

آتش‌سوزی کارخانه تولید قطعات خودرو در شهریار

منبع
فارس
بروزرسانی

فارس/ فرماندار شهریار گفت: آتش‌سوزی گسترده در محل دپوی مواد اولیه و محل نگهداری برخی از اقلام تولیدی و آزمایشگاه کارخانه تولید قطعات خودرو در فردوسیه منجر به سوختن وسایل موجود در این محل شد و خسارت جانی نداشت.

حادثه آتش‌سوزی در کارخانه تولید قطعات خودرو در شهر فردوسیه شامگاه جمعه اتفاق افتاد و نیروهای آتش نشانی در دقایق اولیه در محل حضور پیدا کردند.
به دلیل گستردگی حریق، آتش‌نشان‌های شهرهای هفت‌گانه شهرستان شهریار بلافاصله در محل آتش‌سوزی حاضر شده و نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.
علیرضا فاتحی نژاد، فرماندار شهرستان شهریار با حضور در ساعات اولیه آتش‌سوزی در محل کارخانه اظهار کرد: آتش‌سوزی گسترده در محل دپوی مواد اولیه و محل نگهداری برخی از اقلام تولیدی و آزمایشگاه این کارخانه در فضایی حدود ۲ هزار متر در دو طبقه اتفاق افتاد که منجر به سوختن وسایل موجود در این محل شد.
وی گفت: با حضور به موقع و تلاش چند ساعته اطفای حریق عوامل آتش نشانی شهرستان شهریار، ضمن هماهنگی با اداره کل بحران استانداری، آتش‌نشانی‌های شهرهای ملارد، قدس و رباط کریم و آتش‌نشانی شهرداری‌های مناطق ۲۱ و ۲۲ تهران در محل حاضر شدند و با تلاش بیش از چهار ساعت اطفای حریق در حال انجام است.
فرماندار شهرستان شهریار افزود: علت آتش‌سوزی مشخص نیست و اطلاع دقیقی در دست نیست و با وجود خسارت مالی به کارخانه، خوشبختانه این آتش سوزی خسارت جانی در پی نداشت.
فرماندار شهرستان شهریار ابراز امیدواری کرد تا ساعاتی دیگر اطفای حریق به صورت کامل صورت خواهد گرفت.

آخرین خبر تهران در اینستاگرام :
https://instagram.com/online.tehran