نماد آخرین خبر

نوسازی ۱۰ درصد از ناوگان تاکسی‌های شهری در ارومیه

منبع
فارس
بروزرسانی
نوسازی ۱۰ درصد از ناوگان تاکسی‌های شهری در ارومیه

فارس/ سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه از نوسازی ۱۰ درصد ناوگان فرسوده تاکسی در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

توماج وحید افشار، سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه از نوسازی ۱۰ درصد ناوگان فرسوده تاکسی در سال ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار کرد: این تغییر را باید از خود شروع کنیم و به سمت استفاده از موتورهای برقی و دوچرخه‌ها حرکت کنیم.
افشار تصریح کرد: برای هر خودرو در شهر ۳۰ مترمربع مساحت نیاز است و برای هر موتورسیکلت پنج مترمربع که به ازای هر خودرو می‌توان از ۶ دستگاه موتورسیکلت استفاده کرد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مشکل شهر ارومیه این است که از تپه ماهور و شیب‌های متعدد تشکیل یافته که امکان استفاده از دوچرخه در آن برای امور عادی و یا اداری سخت است و از این رو می‌توان به فکر گسترش موتورسیکلت‌های برقی بود و در سال آینده باید مشوق‌هایی به ویژه در بافت مرکزی و فرسوده شهر در نظر بگیریم.
وحید افشار نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را از اولویت‌های نخست مدیریت شهری برشمرد و ادامه داد: تاکسی در جهان به عنوان حمل و نقل لوکس مطرح است اما در ارومیه تاکسی‌ها به کمک حمل و نقل عمومی آمده‌اند.
وی عنوان کرد: ۱۰ درصد ناوگان فرسوده تاکسی را در سال ۱۴۰۳ نوسازی خواهیم کرد و امیدواریم امور طبق برنامه‌ریزی‌ها پیش برود.
وحید افشار در خصوص مشکلات مربوط به تاکسی‌ها و شهروندان بیان کرد: مشکل پرداخت نقدی یکی از معضلات استفاده از تاکسی در شهر ارومیه است که باید در این خصوص چاره‌اندیشی کنیم.

آخرین خبر آذربایجان غربی در اینستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today