نماد آخرین خبر

تکنولوژی «VAR» در راه ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

منبع
فارس
بروزرسانی
تکنولوژی «VAR» در راه ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

فارس/ وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به پتانسیل خوب استان قزوین در حوزه ورزش و همچنین ظرفیت و امکان استفاده از ورزشگاه سردار آزادگان قزوین جهت میزبانی از مسابقات کشوری و بین المللی، یکی از دستگاه‌های VAR خریداری شده، در این ورزشگاه مستقر می‌شود.

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در جریان سفر یک روزه خود به استان قزوین، در ورزشگاه سردار آزادگان حاضر شد و از تمرینات تیم لیگ برتری شمس آذر بازدید کرد.
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: با توجه به پتانسیل خوب استان قزوین در حوزه ورزش و همچنین ظرفیت و امکان استفاده از ورزشگاه سردار آزادگان قزوین جهت میزبانی از مسابقات کشوری و بین‌المللی، یکی از دستگاه‌های VAR خریداری شده، در این ورزشگاه مستقر می‌شود.
وی ضمن اشاره به روند آماده‌سازی ورزشگاه آزادی برای بازی ایران و قرقیزستان در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲٠۲۶ و در پاسخ به این سؤال که اگر این ورزشگاه تا زمان مقرر آماده نشود، همچون بازی ژاپن و کره‌شمالی، نتیجه سه هیچ به نفع حریف اعلام می‌شود، گفت: ما پیش از این به فدراسیون فوتبال اعلام کرده بودیم که نباید تنها به ورزشگاه آزادی فکر کند و می‌بایست ظرفیت سایر ورزشگاه‌ها را نیز مورد توجه قرار دهد.
هاشمی اضافه کرد: با این وجود، تمام تلاش‌ ما این است که با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان این ورزشگاه را ساماندهی کنیم. بر این اساس یکی از قوی‌ترین پیمانکاران حوزه ورزش در این بخش مشغول به کار شده و تمام دغدغه ما این است که در اسرع وقت اقدامات لازم انجام شود.

آخرین خبر قزوین در اینستاگرام :
https://instagram.com/qazvin_today