نماد آخرین خبر

ممیزی ایمنی تمام جاده‌های شمال استان کرمان انجام شد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
ممیزی ایمنی تمام جاده‌های شمال استان کرمان انجام شد

تسنیم/ مدیرکل راهداری شمال استان کرمان گفت: ممیزی ایمنی تمام جاده‌های شمال استان انجام شده و نواقص مربوط به علائم ایمنی جاده‌ها در حال برطرف شدن است.

علی عبداللهی، مدیرکل راهداری شمال استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان بزرگترین شبکه راه‌های کشور را به خود اختصاص داده است، اظهار داشت: برای نگهداری از این راه‌ها نیازمند حضور دائمی راهداری در این محورها و هزینه‌کرد در این جاده‌ها هستیم.
وی با بیان اینکه روکش آسفالت راه‌های استان کرمان در دستور کار است و در حال حاضر جاده ترانزیتی کرمان – سیرجان - شهربابک - بندرعباس باید روکش آسفالت شود، گفت: طی یک‌ماه گذشته با یک قرارداد با ارزش بیش از 1300 میلیارد تومان پیگیر هستیم تا این مسیر روکش آسفالت شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان کرمان با اشاره به اینکه در جاده بردسیر به سمت باغین پیمانکار در حال کار برای روکش آسفالت است، افزود: تمام اقدامات راهداری در جهت کاهش تلفات جاده‌ای و تصادفات است و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا ایمنی راه‌های استان ارتقا پیدا کند.
وی بیان کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز و نصب دوربین‌های کنترل سرعت و ثبت تخلفات و احداث مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی از جمله اقداماتی است که در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها در حال انجام است.
عبداللهی با اشاره به اینکه در چهار ماهه ابتدای سال جاری با کاهش قابل توجهی در تلفات جاده‌ای در شمال استان کرمان روبه‌رو بودیم، ادامه داد: طول زیاد راه‌های استان و خستگی و خواب‌آلودگی یکی از دلایل تصادفات جاده‌ای است و از رانندگان درخواست داریم که در زمان خستگی از تردد در جاده‌ها خودداری کنند.

آخرین خبر کرمان در اینستاگرام :
Instagram.com/kerman__akhbar