نماد آخرین خبر

سامانه نرم‌افزاری قبور شهدای لرستان طراحی می‌شود

منبع
ايسنا
بروزرسانی
سامانه نرم‌افزاری قبور شهدای لرستان طراحی می‌شود

ایسنا/ رئیس جهاد دانشگاهی لرستان از طراحی سامانه نرم‌افزاری قبور مطهر شهدای استان خبر داد. 

فرهاد فرامرزیان، رئیس جهاد دانشگاهی لرستان در حاشیه امضاء قرارداد طراحی سامانه نرم‌افزاری قبور مطهر شهدای لرستان که با حضور حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به ظرفیت‌های مختلف جهاددانشگاهی در حوزه پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، درمانی و رسانه‌ای، گفت: آرامش و امنیت کنونی کشور را مدیون فداکاری و از گذشتگی شهدای گرانقدر انقلاب هستیم.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت مورد تأکید مقام معظم رهبری است، افزود: امروز استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اهمیت زیادی یافته است که باید به نحو شایسته از ظرفیت‌های این فضا برای معرفی شهدا و ایثارگران استفاده کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به طراحی سامانه نرم‌افزاری قبور مطهر شهدای استان توسط این واحد، اضافه کرد: این سامانه بستر مناسبی را در اختیار مردم قرار می‌دهد تا از هر نقطه از ایران بتوانند شهدا را در استان لرستان زیارت و با مهم‌ترین اطلاعات در مورد هر شهید آشنا شوند.

فرامرزیان، تهیه آرشیو گزارشات مربوط به شهدا بر حسب سال، محل شهادت، سن، جنسیت، تأهل و تجرد را از دیگر ویژگی‌های سامانه نرم‌افزاری قبور مطهر شهدای استان لرستان برشمرد.

قرارداد طراحی سامانه نرم‌افزاری قبور مطهر شهدای لرستان با حضور فرهاد فرامرزیان، رئیس جهاددانشگاهی واحد لرستان و حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بین جهاددانشگاهی و بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به امضا رسید.

آخرین خبر لرستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/lorestan_todayy