نماد آخرین خبر

بلاتکلیفی در انتقال ضایعات‌فروشان ارومیه به خارج از شهر

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
بلاتکلیفی در انتقال ضایعات‌فروشان ارومیه به خارج از شهر

صدا و سیما/ رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بعد از گذشت بیش از یک‌سال از تصویب طرح جامع مدیریت پسماند و خدمات شهری، انتقال ضایعات‌فروشان به بیرون از شهر همچنان بلاتکلیف مانده است.

مرتضی منافی، در کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: امروز با توجه به تأکیدات متعدد و تذکرات لازم در راستای ساماندهی مشاغل مزاحم و انتقال ضایعات فروشان از محدوده هسته داخلی و مرکزی شهر ارومیه متأسفانه این موضوع عملیاتی نشده است.
وی افزود: شهروندان از وضعیت موجود دست‌فروشان، مشاغل مزاحم و سد معبر به خصوص در خیابان امام خمینی(ره) و نیز هسته مرکزی شهر گلایه‌مند هستند.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: برای خودم تأسف می‌خورم که امروز بعد از گذشت بیش از یک‌سال از تصویب طرح جامع مدیریت پسماند و خدمات شهری، انتقال ضایعات‌فروشان به بیرون از شهر همچنان بلاتکلیف مانده است.
منافی با اشاره به اجرای طرح استحصال انرژی از پسماند شهری، تصریح کرد: امروز پس از گذشت سه سال از دوره ششم شورا، متأسفانه طرح استحصال انرژی که یکی از سرمایه‌های بالقوه مدیریت شهری و منبعی به عنوان درآمد پایدار می‌تواند باشد، بلاتکلیف مانده است.
وی در ادامه با اشاره به ساماندهی مشکلات سایت زباله نازلو شهرداری ارومیه، ادامه داد: ساماندهی سایت فعلی زباله شهرداری، مدیریت شیرابه‌ها و پوشش روزانه با خاک و راه‌اندازی کارخانه کمپوست در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.
منافی خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم تا شهروندان ساکن در اطراف این سایت از بوی نامطبوع و نفوذ شیرابه به چاه آب‌ها بیش از گذشته رنج ببرند و متضرر شوند.

آخرین خبر آذربایجان غربی در اینستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today