نماد آخرین خبر

پیش‌بینی آمریکایی‌ها از طلای تانک بختیاری در المپیک؛ لوپز مغلوب می‌شود؟

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پیش‌بینی آمریکایی‌ها از طلای تانک بختیاری در المپیک؛ لوپز مغلوب می‌شود؟

ایسنا/ مجله ورزشی ایلاستریتد پیش‌بینی‌ کرد طلای ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی به امین میرزازاده برسد و میخایین لوپز افسانه‌ای دستش به طلا نرسد.

میخاین لوپز که یک اسطوره در کشتی جهان محسوب می‌شود، پس از درخشش در پکن ۲۰۰۸، لندن ۲۰۱۲، ریودوژانیرو ۲۰۱۶ و توکیو ۲۰۲۰ و کسب چهار مدال طلا، قصد دارد پنجمین تاج المپیکش را نیز به دست آورد.

با این حال مجله ورزشی Sports Illustrated پیش‌بینی کرد امین میرزازاده از ایران در المپیک طلا خواهد گرفت، عبداللطیف محمد از مصر نقره و  حمزه باکر و میخاین لوپز نیز به مدال برنز خواهند رسید.  

این نشریه گابریل روزیلو قهرمان جهانی بلگراد ۲۰۲۳ را بالاتر از آرتور الکسانیان (ارمنستان)، محمد ساروی (ایران) و آرتور عمروف (جمهوری چک) در صدر وزن ۹۷ کیلوگرم قرار داده و پیش‌بینی کرده است که در این وزن ساروی از ایران به مدال برنز برسد.

چرا میخاین لوپز در پاریس ۲۰۲۴ به جای طلا برنز خواهد گرفت؟

این نشریه معتقد است که امین میرزازاده از ایران در وزن ۱۳۰ کیلوگرم بی رقیب خواهد بود و عبداللطیف محمد از مصر نقره خواهد گرفت.   

کوبا قصد دارد پنج مدال طلا کسب کند و در رده بندی نهایی در بین ۲۵ کشور برتر قرار گیرد. این یک دستاورد قابل توجه برای این کشور در المپیک خواهد بود.

آخرین خبر خوزستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan.today

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره