نماد آخرین خبر

تداوم گرمای هوا؛ استانداری بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی تاکید کرد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
تداوم گرمای هوا؛ استانداری بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی تاکید کرد

ایرنا/ استاندار سمنان با اشاره به اوج گرمای تابستانه طی هفته جاری و ابتدای هفته آینده، از شهروندان خواست در مصرف آب و برق دقت و همراهی لازم را داشته باشند.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در نشست مشترک ستاد مدیریت بحران، حفاظت از منابع آب و مقابله با خشکسالی استان سمنان در سالن غدیر استانداری اظهار کرد: روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده، بر اساس اعلام هواشناسی، دما و گرمای هوا افزایش می‌یابد و ضرورت دارد تا صرفه‌جویی در بخش‌های آب و برق به صورت ویژه‌تر در دستور کار باشد.

وی تاکید کرد: ترغیب و فرهنگسازی ویژه مردم در راستای مدیریت بهینه مصرف یکی از ضرورت‌هاست که باید تولید محتوا در این حوزه از سوی شورای اطلاع‌رسانی انجام شود.

استاندار سمنان گفت: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و همچنین افزایش دمای هوا بر اساس اعلام هواشناسی، مدیریت بهینه مصرف در حوزه انرژی در سطح استان مدنظر باشد.

وی با قدردانی از مردم استان سمنان به واسطه همراهی با مجموعه مدیریت استان در حوزه انرژی و صرفه‌جویی در مصرف برق و آب و مدیریت بهینه، یادآور شد: دهیاران مناطق کوهستانی به منظور مراقبت از مراتع و جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی در مناطق جنگلی و مراتع تمهیدات لازم را بیندیشند.

وی افزود: بهره‌گیری از ظرفیت نمازها جمعه، ائمه جماعات در مساجد و رسانه‌ها برای آگاهی‌بخشی و تحقق مدیریت بهینه مصرف انرژی امری حائز اهمیت است‌.

استاندار سمنان تاکید کرد: دوگانه سوزکردن نانوایی‌ها منتخب و همچنین استفاده از ظرفیت دیزل ژنراتور امری است که باید در دستور کار قرار گیرد تا در زمان اضطراری، با مشکل و کمبودی مواجه نباشیم.

آخرین خبر سمنان در اینستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today