نماد آخرین خبر

تماشاگران خیبر حرف ندارند؛ تلاش برای تشکیل تیم بانوان و حضور خانم‌ها در ورزشگاه

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
تماشاگران خیبر حرف ندارند؛ تلاش برای تشکیل تیم بانوان و حضور خانم‌ها در ورزشگاه

آخرین خبر/ مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌‌آباد گفت: تیم بانوان این باشگاه تشکیل می‌شود و برای حضور خانم‌ها در ورزشگاه نیز برنامه‌ریزی لازم انجام خواهد شد.

مسعود عبدی، مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌‌آباد اظهار کرد: اگر مشکل نور ورزشگاه تختی حل شود از همان بازی اول خانگی می‌توانیم در خرم‌آباد بازی کنیم که البته کار سختی است ولی به هواداران قول می‌دهم تمام تلاش‌مان را بکار می‌گیریم که این مهم میسر شود.
وی با بیان اینکه در نیم‌فصل اول حتماً میزبان خواهیم بود، ادامه داد: هیئت فوتبال و اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان برای اینکه خیبر میزبان باشد خیلی تلاش کرده‌اند و این مهم جای تشکر فراوان دارد.
عبدی با اشاره به اینکه بخش زیادی از هواداران خیبر را بانوان تشکیل می‌دهند، تأکید کرد: با توجه به شرایط و ملزومات مورد نیاز، تلاش می‌کنیم که مطابق پروتکل‌ها، خانم‌ها هم در ورزشگاه از نزدیک بازی‌ها را مشاهده کنند.
وی در خصوص تشکل تیم بانوان خیبر نیز گفت: این کار جزو ملزومات سازمان لیگ و AFC است و برنامه‌ریزی لازم برای انجام این کار را انجام داده‌ایم.               

سه بازیکن خارجی جذب می‌کنیم
مالک باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم‌‌آباد با اظهار رضایت از جذب بازیکنان جدید و تمدید با مهره‌های تاثیرگذار که در صعود خیبر به لیگ برتر نقش زیادی داشتند، تصریح کرد: ۱۰ بازیکن جدید جذب شده که یکی از آنان دروازه‌بان برزیلی است. همچنین به تازگی یک بازیکن از کنیا برای عقد قرارداد به خرم‌‌آباد می‌آید و برای جذب سومین خارجی هم رایزنی‌های خوبی داشته‌ایم.
وی اضافه کرد: مطابق برنامه کادرفنی بازیکن جذب می‌کنیم و بعید می‌دانم با مشکل کمبود بازیکن در پست‌های مختلف مواجه شویم.
عبدی در خصوص اینکه تماشاگران خیبر در برخی بازی‌ها با پرتاب آب معدنی برای تیم‌های حریف مشکل‌ساز شده‌اند، گفت: البته در همه جای دنیا شاهد چنین رفتارهایی هستیم، همان‌طور که تماشاگران تیم‌های حریف در بازی‌های خارج از خانه چنین رفتارهایی داشته‌ یا به‌عنوان مثال اتوبوس تیم ما را تخریب کرده و رفتارهای بسیار زننده‌ای با بازیکنان خیبر داشته و چنین کارهایی مختص یک تیم نیست.
وی ادامه داد: با این حال ما به دنبال راه‌اندازی یک کانون هواداران حرفه‌ای و ساعی هستیم تا چنین مشکلاتی دیگر ایجاد نشود. وقتی تیم ما تمام دیدارهای خانگی را پیروز شده، معلوم است که هواداران بسیار خوبی داریم و به معنای واقعی کلمه یار دوازدهم خیبر هستند که از تک‌تک آنان تشکر می‌کنم.
عبدی در ادامه صحبت‌هایش گفت: ما برای صعود به لیگ برتر برنامه پنج ساله داشتیم که این مهم محقق شد و الان برای یک برنامه پنج ساله دیگر برنامه‌ریزی کرده و مطابق آن عمل خواهیم کرد.
مالک باشگاه خیبر در پاسخ به پرسشی که هدف خیبر در نخستین حضور در لیگ برتر چیست؟ تأکید کرد: با اینکه در فوتبال و به‌ویژه لیگ، چیزی قابل پیش‌بینی نیست اما هدف اول ما بقا است و سپس برای رتبه تک‌رقمی تلاش می‌کنیم.
وی در پاسخ به پرسشی در خصوص تیم‌های پایه خیبر گفت: برای راه‌اندازی آکادمی کارهای لازم را انجام داده‌ایم، تیم‌های امید و خیبر نوین نیز کمافی‌سابق فعالیت خواهند داشت و برنامه‌های زیادی در این خصوص داریم و به‌عنوان مثال امتیاز تیم خیبر نوین واگذار نخواهد شد.


آخرین خبر لرستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/lorestan_todayy